הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פלורידה: מנהל בית ספר שהואשם בהכחשת השואה הודח מתפקידו
ביום שישי האחרון פורסמו פרטי הפרשה החמורה, במסגרתה מנהל תיכון בבוקה רטון טען ש"לא כולם מאמינים שהשואה באמת קרתה". על אף שהתנצל על האמירה ("מה שאמרתי לא משקף את המחויבות שלי לחנך בנוגע לזוועות השואה"), משרד החינוך החליט להעבירו לתפקיד אחר

משרד החינוך במחוז פאלם ביץ' החליט להדיח מתפקידו את מנהל בית הספר התיכון מפלורידה שאמר לאחד ההורים שהמוסד הלימודי "צריך לשמור על ניטרליות בנוגע לקיום השואה".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מנהל בית הספר, ויליאם לטסון, על רקע המוסד הלימודי (צילום: סאן-סנטינל / גוגל מפות)

 

מוקדם יותר היום התקבלה ההחלטה להדיח את את ויליאם לטסון בעקבות ההתבטאות שלו כלפי אחד מהורי התלמידים.

על פי הודעת בכירי משרד החינוך, הם היו מודעים לאמירה של לטסון והורו לו להרחיב את לימודי השואה בבית הספר Spanish River Community High School בבוקה רטון.

כמו כן, המליצו לו לבקר במוזיאון ארצות הברית לזכר השואה: "למרות המאמצים הללו, ההנהגה שלו הפכה להסחת דעת עבור קהילת בית הספר. לכן החלטנו שהעברתו לתפקיד במחוז חינוך אחר היא הדבר הטוב ביותר עבור התלמידים", כלשון ההודעה.

 

 

הפרשה החלה כאשר לטסון ואמה של תלמידה דנו בנושא לימודי השואה. לטסון כתב אימייל לאם שבו הסביר ש"לא כולם מאמינים שהשואה באמת קרתה". במייל נוסף הוא כתב שהוא "אינו יכול לומר שהשואה היא אירועי היסטורי עובדתי מכיוון שאני לא בתפקיד שאני יכול לעשות זאת כעובד במשרד החינוך".

 

פרסום הפרשה ב"פאלם ביץ' פוסט" ביום שישי האחרון (צילום: פאלם ביץ' פוסט)

 

הפרשה פורסמה ביום שישי האחרון בעיתון "פאלם ביץ' פוסט", שאף טען שבית הספר ו-2,500 תלמידיו שייכים למחוז החינוך "בעל אוכלוסיה יהודית גדולה".

לטסון, שהחזיק בתפקיד מאז שנת 2011, פרסם התנצלות בעקבות פרסום הפרשה: "מה שנכתב בדוא"ל אינו משקף את המחויבות האישית ומקצועית שלי לחנך את כל הסטודנטים בנוגע לזוועות השואה".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE