הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ממוקדי מטרה: מוצרי אפל בשווי עשרות אלפי דולרים נגנבו מסניף בסט ביי במחוז ונטורה
כנופיית פורצים מטילה אימה בתקופה הארוכה על סניפי ענקית החשמל במחוזות רבים בדרום קליפורניה כאשר הפעם הכתה בסימי ואלי. "הם יודעים מה עושים" אמר מפקד המשטרה המקומית שבנוסף תהה מדוע האזעקה בחנות לא פעלה

כנופיית פורצים קדחה חור בגג סניף רשת מוצרי החשמל, בסט ביי בעיר סימי ואלי שבדרום קליפורניה וגנבה סחורה של אפל בשווי מוערך בלא פחות מ-93 אלף דולר, כך מסרה המשטרה המקומית. עוד נמסר כי האירוע התרחש ביום שני האחרון ברחוב סימי טאון סנטר וואי בסמוך לשעה 3 לפנות בוקר. כוחות המשטרה הוזעקו למקום שעות ארוכות לאחר מכן כאשר כמובן לא נותר זכר לאותה כנופיה מלבד הבזיזה הענקית שהותירה בחנות. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הפתח באמצעותו נכנסו הגנבים (משמאל) באמצעות הסולם (מימין). צילום: משטרת סימי ואלי

 

על פי ההערכות הפורצים חדרו למקום באמצעות סולם באורך 24 פוט שהוביל אותם למחסני הסניף כשהם ממוקדים במטרה אחת- מוצרי אפל. מיד לאחר שסיימו לאסוף את השלל הרב, חזרו הפורצים באותה דרך בה הגיעו.

"הם ידעו מה הם עושים" אמר מפקד המשטרה המקומית שגם תהה מדוע האזעקה בחנות לא פעלה, "זו שאלה שצריך להפנות למנהלי בסט ביי".

נציגי ענקית מוצרי החשמל מסרו כי פריצות דומות אירוע בסניפי הרשת נוספים ברחבי דרום קליפורניה, בהם במחוזות לוס אנג'לס, אורנג' וסן דייגו, מה שמוביל את החוקרים להאמין כי מדובר באותה כנופיית פורצים המעורבת באותם אירועים.

בנוסף מסרה המשטרה כי בשלב זה, אין בידיה סרטון אבטחה שיכול היה לסייע בזיהוי ואיתור הפורצים מלבד הסולם ששימש אותם ואשר נמצא באזור החנייה.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE