הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סטודנטים ב-UCLA נחשפו לחצבת ע"י עובד הנגוע במחלה
רשויות הבריאות מזהירות מפני התפשטות המחלה לאחר שעובד המוסד הלימודי סעד בקפיטריה פעמיים בשבוע שעבר. בכיר באוניברסיטה: "עובדים יחדיו עם רשויות הבריאות כדי לוודא שכל מי שנחשף למחלה ידע על כך ויקבל את הטיפול הנדרש"

עובד באוניברסיטת קליפורניה בלוס אנג'לס (UCLA) אשר נדבק במחלת החצבת, סעד בקפיטריה של הקמפוס פעמיים בשבוע האחרון, כך על פי הרשויות במוסד הלימודי שמזהירות מפני סכנת הידבקות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מרכז הרפואי של UCLA (צילום: AP)

 

מדובר במקרה ה-12 של אדם שנדבק במחלת החצבת במחוז לוס אנג'לס מאז תחילת השנה, כך על פי המשרד לבריאות הציבור שחוקר את הפרשה. כזכור, המחלה התפרצה ברחבי ארצות הברית בשנה האחרונה, וזאת כ-18 שנים לאחר שהמחלה נמחקה לחלוטין בארצות הברית.

על פי האוניברסיטה, העובד אכל בקפיטריית המזון המהיר ב-UCLA Court of Sciences Student Center בשבוע שעבר (יום שלישי, ה-2 ביולי; יום רביעי, ה-3 ביולי). הנהלת המוסד הלימודי ורשויות הבריאות במחוז ממליצות לכל מי ששהה במקום באותם ימים בין השעות 9:00 בבוקר ל-11:30 בבוקר לגשת לרופא כדי לוודא שהם חוסנו ולא נדבקו במחלה.

אתמול (שלישי) פורסמה אזהרה ע"י רשויות הבריאות במחוז, שהסבירו שכל מי ששהה באזור עלול לפתח את תסמיני המחלה בשלושת השבועות הקרובים. "אפידמיולוגים בקמפוס ומומחים לבריאות הציבור עובדים יחדיו עם רשויות הבריאות כדי לוודא שכל מי שנחשף למחלה ידע על כך ויקבל את הטיפול הנדרש", הסביר מייקל בק, סגן הנשיא ב-UCLA. 

רשויות הבריאות ביקשו לחדד כי רוב הנדבקים בחצבת במחוז לוס אנג'לס לא קיבלו את החיסונים הנדרשים. במקביל לכך, ב-UCLA אסרו על כל העובדים שאינם מחוסנים להגיע לעבודה עד להודעה חדשה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE