הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תיעוד נדיר: כך השתלט משמר החופים על צוללת שמבריחה סמים
לכבוד ביקורו הנדיר של סגן הנשיא בבסיס האימונים בסן דייגו, משמר החופים פרסם תיעוד מיוחד מתוך מבצע שנערך מוקדם יותר השנה. בסרטון ניתן לראות חייל קופץ על צוללת והולם בדלת על שהמבריחים נכנעים ומרימים ידיים

חיילי משמר החופים של ארצות הברית הצליחו להשתלט על צוללת קטנה בלב ים במהלך מבצע שנערך מוקדם יותר השנה, וכעת נחשף תיעוד מיוחד של האירוע.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מתוך ההשתלטות על הצוללת שהבריחה סמים (צילום: משמר החופים)

 

האירוע התרחש בחודש מאי האחרון במים הבינלאומים מול חופי מקסיקו, שם חיילי משמר החופים הצליחו לאתר ולעצור 14 כלי שיט שניסו להבריח סמים ממרכז אמריקה אל תוך ארצות הברית.

 

 

התיעוד הדרמטי שפורסם השבוע ניתן לראות סירה של משמר החופים כשהיא מתקרבת אל הצוללת. אחד החיילים קורא לצוללת לעצור בספרדית, וכאשר זה לא עוזר אחד החיילים קפץ על הצוללת. בסרטון ניתן לראות את אותו חייל דופק על דלת הצוללת עד שבשלב מסוים היא נפתחת והמבריחים נכנעים.

 

סגן הנשיא פנס בעת ביקורו בבסיס משמר החופים(צילום: AP)

 

במהלך מבצע זה, שנערך במשך כחודשיים, הצליחו חיילי משמר החופים להרחים סמים מסוג קוקאים ומריחואנה בשווי כולל של כ-569 מיליון דולר. ביום חמישי האחרון הגיע סגן הנשיא פנס לבסיס משמר החופים בסמוך לסן דייגו, שם ערך סיור במהלכו הוצגו סמים שונים שנתפסו, ביניהם כ-39 אלף פאונד של קוקאין. סך הכל נעצרו 55 חשודים במהלך המבצע.

 

סגן הנשיא פנס בעת ביקורו בבסיס משמר החופים(צילום: VP@)

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE