הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"צפי למאות מיליוני הזמנות": אמזון נערכת ליום הפריים השנתי
חגיגת המבצעים של ענקית הסחר המקוון תחל בעוד כמה ימים, אך רבים רואים ביום המכירות המסורתי כמבחן לאופן שבו עובדי החברה יתפקדו תחת לחץ של זמנים ובעקבות הזמנות מרובות."זה יעזור לחברה להבין אם היא מסוגלת לעמוד ביעדי המשלוחים הללו גם בתקופת חגי דצמבר", מסבירה אנליסטית בכירה

כל העיניים נשואות לעבר חברת אמזון, שנערכת לקראת "יום הפריים" שיחול בעוד שלושה ימים, וזאת כדי לראות אם ענקית הסחר המקוון תוכל לעמוד בהבטחה לספק משלוחים בתוך כיממה עבור כ-10 מיליון מוצרים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אמזון מפרסמת את "יום הפריים" כבר מספר שבועות (צילום: Shutterstock)

 

כזכור, בחודש שעבר השיקה החברה את שירות המשלוח בתוך יום למינויי פריים, אך מבחן התוצאה האמיתי יהיה אם החברה תצליח לעמוד ביעדי המשלוחים במהלך הימים שבהם היא צופה להרוויח 5-6 מיליארד דולר במכירת מוצרים, כך על פי אנליסטים בכירים ב"בנק אוף אמריקה".

"יום הפריים הפך למבחן החשוב ביותר של החברה. ככה נוכל לדעת אם יש לאמזון את היכולת להציע משלוחים בתוך יום במהלך ימים כה עמוסים", סיפר האנליסט הבכיר ג'סטין פוסט.

סוצ'ריטה קודאלי, אנליסטית בחברת המחקר "פורסטר", הוסיפה והסבירה שהמבחן האמיתי יהיה בצורה שבה מרכזי ההפצה של החברה יפעלו במהלך הימים העמוסים: "יהיה מעניין לראות אם [עובדי מרכזי ההפצה] יוכלו לעמוד בכמות העסקאות הצפויה - שהיא כנראה מאות מיליונים - בתוך זמן קצר בלבד".

עוד אמרה כי "יתרה מכך, זה יעזור לחברה להבין אם היא מסוגלת לעמוד ביעדי המשלוחים הללו גם בתקופת חגי דצמבר".

 

"יהיה מעניין לראות אם עובדי מרכזי ההפצה יוכלו לעמוד בכמות העסקאות הצפויה" (צילום: AP)

 

כזכור, "יום הפריים" הוא כבר לא רק "יום", והשנה אמזון תקיים את חגיגת הקניות במשך 48 שעות. לטענתה, מדובר בחלק מחגיגות לרגל 20 שנה מאז הוקמה החברה ע"י ג'ף בזוס.

המבצעים יחלו בשעה 3:00 לפנות בוקר (שעון חוף מזרחי) בלילה שבין ראשון לשני. על פי החברה, מעל למיליון מוצרים יזכו להנחה מיוחדת ומשמעותית.

מעבר לקניות המקוונות, לקוחות שיבזבזו 10 דולר או יותר ברשת הסופרמרקטים "הול פודס" יקבלו שובר על סך 10 דולר לרכישה מקוונת באמזון.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE