הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"ברגעים אלה יושבים מוצרים פגומים על המדף": תביעת ענק נגד יצרנית "Pam"
שש תביעות הוגשו במקביל כנגד יצרנית ספריי השמן, וזאת לאחר שבשנתיים האחרונות התרחשו מספר אירועים בהם הפחית התפוצצה לאחר שככל הנראה התחממה יתר על המידה. החברה מכחישה את המיוחס וטוענת: "המוצר בטוח ב-100% כאשר משתמשים בו בצורה נכונה"

בחודש שעבר הוגשו מספר תביעות כנגד ענקית המזון קונגרה ("Conagra"), וזאת בעקבות כמה אירועים בהם ספריי שמן "Pam" התפוצץ וגרם לפציעות קשות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

שש התביעות הוגשו בבית המשפט של מחוז קוק (שיקגו) בטענה שקונגרה השתמשה בפחית חדשה החל משנת 2011 שהייתה "מסוכנת ובעלת נטייה להתפוצץ". התובעים טוענים שסבלו מכוויות קשות בגופם לאחר שפחית הספריי התפוצצה בסמוך לתנור החם שבביתם. 

כל התקריות אירעו בשנתיים האחרונות ברחבי שש מדינות. בחלק מהמקרים, התובעים נאלצו לעבור ניתוחים מורכבים על מנת לשקם את העור שלהם. חברת המזון הכחישה את המיוחס וטענה שכלל מוצריה בטיחותיים, אך בכל מקרה הפחית המדוברת כבר אינה בשימוש של החברה. 

 

 

משרד עורכי הדין Koskoff, Koskoff & Bieder, שמייצג את התובעים, פרסם השבוע סרטון משנת 2017 שבו פחית שהושארה בסמוך לתנור התפוצצה לאחר שככל הנראה התחממה יתר על המידה. "חברת קונגרה ברנדס פעלה בצורה חסרת אחריות כדי להגדיל את רווחיה ומכרה מוצר שידעה שעלול להתפוצץ, ולא טרחה להזהיר את הציבור הרחב שישנה סכנה טמונה בשימוש במוצר", נמסר מהמשרד.

"יתרה מכך, מדאיג מאוד שהחברה לא מבצעת ריקול ברמה הלאומית. ברגעים אלה יושבים מוצרים פגומים על המדף, וחייבים להוריד אותם לפני שמישהו נוסף יפגע באופן משמעותי. בכל יום שהמוצר נשאר על המדף, ככה הרשלנות של קונגרה גדלה", כלשון ההדועה.

לדברי החברה, העיצוב "הבעייתי" הוכנס למספר מוגבל של פחיות, בעיקר במוצרים הגדולים יותר שהועברו למסעדות וחברות מסחריות נוספות. "כאשר משתמשים במוצר בצורה נכונה כפי שנכתב על גבי אריזת המוצר, הוא בטוח ב-100%. מוצר זה נמצא בשימוש כבר 50 שנים", הזכירו בחברה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE