הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דרום קליפורניה: 2 תיכונים דורגו גבוה ברמה הארצית, אכזבה לבתי הספר בוואלי
יותר מ-17 אלף בתי ספר תיכונים נבחנו ברחבי המדינה ע"י האתר U.S. News & World Report. תיכון בדרום קרוליינה מוביל את הרשימה, שניים מאזור דרום קליפורניה נכנסו לדירוג הגבוה ברמה הארצית. "כל הקהילות יכולות לראות את תפקוד משרד החינוך באזור שלהן ובמדינה שלהן", אמרו מחברי הדירוג

החודש פרסם האתר U.S. News & World Report את דירוג התיכונים הטובים ביותר בארצות הברית. שני בתי ספר מקליפורניה נכנסו לטופ 25 ברשימה ו-3 בתי ספר מאזור דרום קליפורניה נכנסו לטופ 30 בדירוג לפי מדינה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ביה"ס אל-קמינו ריאל בוודלנד הילס. לא דורג גבוה ברשימה (צילום: טוויטר)

 

Downtown Business High בלוס אנג'לס דורג במקום ה-15 בקליפורניה כאשר תיכון La Cañada ו-Los Angeles Center for Enriched Studies דורגו במקומות ה-26 ו-27, בהתאמה. "אני אסיר תודה על העבודה הקשה של המורים ואנשי החינוך הנוספים אשר מכינים את התלמידים לקראת הצלחה בקולג'ים, בקריירות השונות ובחייהם", אמר אוסטן ביוטנר, מפקח החינוך במחוז לוס אנג'לס.

כאמור, שני בתי ספר מקליפורניה נכנסו לרשימת 25 התיכונים המובילים במדינה. מדובר ב-Whitney High School בסריטוס ו-Oxford Academy בסייפרס, שתי ערים בדרום קליפורניה. שני התיכונים הללו אף דורגו בחמישיה הראשונה של התיכונים בקליפורניה.

17,245 בתי ספר נבחנו על סמך מספר פרמטרים, כולל שיעור הבוגרים והתוצאות הממוצעות של מבחנים סטנדרטיים. הדירוג של האתר נחשב לאמין ביותר, בייחוד בכל הנוגע למערכת החינוך (בתי ספר ואוניברסיטאות) ובתי חולים. "באמצעות בחינה של יותר בתי ספר מבעבר, הנתונים מרחיבים את המיקוד כך שכל הקהילות יכולות לראות את תפקוד משרד החינוך באזור שלהן ובמדינה שלהן", אמרה אניטה נריאן, עורכת החינוך באתר ומי שהייתה אחראית על פרסום הדירוג.

בית הספר שדורג במקום הראשון ברמה הלאומית הוא Academic Magnet High School בעיר נורת' צ'ארלסטון, העיר השלישית בגודלה בדרום קרוליינה. בבית ספר זה לומדים 658 תלמידים בכיתות ט' עד י"ב ביחס של מורה על כל 17 תלמידים. לשם השוואה, בית ספר מוביל בקרב הקהילה היהודית בוואלי לוס אנג'לס - El Camino Real Charter בוודלנד הילס - דורג במקום ה-4,037 עם יחס של מורה על כל 29 תלמידים. 

67% לא
33% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE