הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"נוסעים הוטחו לתקרת המטוס": שיפור במצב הפצועים בטיסת אייר קנדה שנחתה בהוואי
מתוך 35 הפצועים שהועברו לבתי החולים השונים, רק אחד נותר מאושפז ויתר הנוסעים הועברו בטיסות חלופיות ליעדם באוקיאניה. כעת גם מתפרסמות תמונות מתוך המטוס בעת מערבולות האוויר הקשות שהובילו לנחיתת חירום בהוואי

נוסעי טיסת אייר קנדה 33 מוונקובר לסידני עדיין מתאוששים ממערבולות האוויר הקשות במיוחד שהובילו לפציעתם של 35 בני אדם, 9 מתוכם במצב קשה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מתוך טיסת אייר קנדה שנחתה בהוואי בשל מערבולות אוויר (צילום: רויטרס)

 

הטיסה המריאה בבוקר יום ראשון מנמל התעופה הבינלאומי של ונקובר במערב קנדה, והיא נאלצה לנחות בעיר הונולולו שבהוואי בעקבות האירוע. אחד הנוסעים סיפר לכלי התקשורת כי "אלו היו פגיעות מהירות, נוסעים רבים הוטחו בעוצמה לתקרת המטוס, היו הרבה צעקות".

 

נתיב הטיסה של המטוס הקנדי (צילום: FlightRadar24)

 

על גבי מטוס הבואינג 777-200LR היו 284 בני אדם - 269 נוסעים ו-15 אנשי צוות - כאשר המטוס נקלע לאותן מערבולות שהוגדרו על ידי חברת התעופה כ"לא צפויות ופתאומיות". כאשר צוות הטיסה החליטה להנחית את המטוס, הוא היה בגובה 36 אלף רגל ובמרחק של כ-600 מייל דרום-מערבית למדינת האיים האמריקאית.

 

מתוך טיסת אייר קנדה שנחתה בהוואי בשל מערבולות אוויר (צילום: רויטרס)

 

נכון להיום, רק פצוע אחד נותר בבית החולים בהונולולו, כך על פי נציגים של חברת התעופה הקנדית. לאחר האירוע, החברה הגיבה ואמרה כי ""ביטחון נוסעינו הוא תמיד בעדיפות ראשונה ולכן מתוקף משנה זהירות, צוות רפואי נשלח לטובת בדיקת הנוסעים בשדה התעופה בהונלולו".

 

מטוס הבואינג 777-200LR של אייר קנדה, בדומה לזה שהיה מעורב באירוע החמור (צילום: ויקיקומונס)

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE