הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הפסקת החשמל בניו יורק גרמה לדחיית הופעה של ג'ניפר לופז
אלפי מעריצים הגיעו בערב יום שבת למדיסון סקוור גארדן, אך הפסקת חשמל נרחבת התרחשה לפני שג'יי לו הספיקה לעלות על הבמה. מכבי האש פינה את האולם, והזמרת פנתה למעריצים באמצעות הרשתות החברתיות: "נמצא מועד אחר, יידרש יותר מהפסקת חשמל ענקית כדי לעצור אותנו!". בסופו של דבר הוחלט לקיים את ההופעה הערב

הזמרת ג'ניפר לופז הייתה "שבורה" לאחר שהיא נאלצה לבטל הופעה בניו יורק במהלך סוף השבוע, וזאת לאחר שהפסקת חשמל גדולה פקדה את העיר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לופז במהלך הופעתה במדיסון סקוור גארדן בערב יום שישי (צילום: רויטרס)

 

בערב יום שבת דווח על הפסקת חשמל נרחבת באזור מידטאון מנהטן, ככל הנראה בעקבות שריפה שפרצה באחת מתחנות המשנה של רשת החשמל בעיר. באותה שעה, הזמרת הפופולארית התכוונה לקראת הופעה במדיסון סקוור גארדן כחלק מסבב ההופעות "It's My Party", אך אלפי המעריצים שהגיעו למקום נאלצו להתפנות בהתאם להוראת מכבי האש.

לופז פנתה למעריצים המאוכזבים באמצעות חשבון האינסטגרם שלה: "יש הפסקת חשמל במדיסון סקוור גארדן ובניו יורק כולה. ביטול ההופעה שובר לי את הלב, אבל אנחנו נמצא מועד חדש. אוהבת את כולכם!", כתבה לופז.

שעות בודדות לאחר מכן, לופז שבה לרשתות החברתיות ואמרה: "יידרש יותר מהפסקת חשמל ענקית כדי לעצור אותנו! ההופעה תתקיים בערב יום שני", היא כתבה לשמחתם של אלפי המעריצים שהוציאו סכומים גדולים כדי לראות את לופז. עם זאת, הפקת האירוע מצפה שפחות אנשים יגיעו היום מאשר בסופ"ש.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE