הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"אחת שיודעת" תזכה לחידוש בשירות הסטרימינג החדש של HBO
הסדרה הפופולארית תשוב למסך הקטן בשירות הסטרימינג, שיושק כבר בשנה הבאה. לא ברור מי מצוות השחקנים המקורי יצטרף לפרויקט, אך הפקת הסדרה תהיה כמעט זהה למקורית, ששודרה לאחרונה ב-2012

7 שנים מאז שידור הפרק האחרון של הסדרה, השבוע נודע כי "אחת שיודעת" ("Gossip Girl") תשוב למסך הקטן באמצעות שירות הסטרימינג העתידי של חברת WarnerMedia, שייקרא HBO Max.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


צוות השחקנים של הסדרה המקורית (צילום: ערוץ CW)

 

באתר "E" דווח כי שירות הסטרימינג הזמין 10 פרקים של הסדרה, שעוקבת אחר קבוצה של צעירים עשירים באפר איסט סייד של מנהטן בניו יורק. על פי אותו דיווח, הסדרה תציג דור חדש של צעירים והיא תשלב את נושא הרשתות החברתיות בעלילה.

ג'וש שוורץ וסטפני סאבאג', שני יוצרים הסדרה, הצטרפו כמפיקים. ג'ושוע ספרן, שהיה המפיק בפועל של הסדרה, ימשיך בתפקיד ואף ישמש כתסריטאי הראשי.

טרם ברור אם השחקנים של הסדרה המקורית - בלייק לייבלי, פן בדג'לי, צ'ייס קרופורד, אד וסטוויק, לייטון מיסטר או קריסטין בל - יצטרפו לסדרה המחודשת.

מיסטיר עצמה התייחסה לסוגיית חידוש הסדרה מוקדם יותר השנה: "אף אחד לא פנה אליי", היא אמרה כאשר נשאלה ע"י ערוץ "E" אם היא תופיע בסדרה המחודשת. "אף אחד לא מדבר איתי בנושא הזה, חוץ מראיונות. אני תמיד אומרת את אותו הדבר: לא אמרתי לא, אבל אף אחד לא פנה אליי", היא אמרה.

כאמור, הסדרה תשודר בשירות הסטרימינג HBO Max, שיושק באביב 2020.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE