הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נדבקה בחיידק אלים במהלך ביקור קצר בחוף הים, והוכנסה לניתוח חירום
אמנדה אדוורדס בילתה עם חברותיה בחוף הים בווירג'יניה, אך הן לא ידעו שרשויות הבריאות פרסמו אזהרת רחצה בשל החיידק החריג. ימים ספורים לאחר מכן, לאחר שכבר לא הצליחה לדרוך על הרגל, היא הגיעה לבית החולים והוכנסה לניתוח דחוף

אישה תושבת וירג'יניה נדבקה בחיידק אלים שהתפשט ברגלה, וזאת לאחר ששהתה במים במשך כ-10 דקות בלבד. האישה, אמנדה אדוורדס, נזקקה לניתוח בהול בעקבות המקרה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אדוורס והפצע שדרכו החיידק האלים חדר לגופה (צילום: אמנדה אדוורדס)

 

"הדבר היחיד שעבר לי בראש היה, 'אוקיי, אני עומדת לאבד את הרגל'", שיחזרה אדוורדס בשיחה עם ערוץ סי. בי. אס. בעיר נורפוק שבווירג'יניה.

אדוורדס וחברותיה בילו בחוף "Ocean View" בעיר כאשר היא הבחינה בכך שהחיידק התפשט למקומות אחרים בגופה. אך היא התעלמה מהבעיה הבריאותית ופנתה לבית החולים רק כאשר לא הצליחה ללכת.

"זה היה רציני, הם היו צריכים לנקז את האזור לפני הניתוח", היא שיחזרה וסיפרה, "כל שש שעות קיבלתי נוגדנים, והאזור היה מכוסה במשך ימים ארוכים לפני שנרגע".

הרופאים בבית החולים הסבירו לה שהיא נדבקה בחיידק האלים כאשר שחתה בים. אדוורדס וחברותיה לא ידעו זאת, אך רשויות הבריאות פרסמו אזהרת רחצה בגלל החיידקים במים. לטענתה של אדוורדס, היא נדבקה בחיידק באמצעות חתך ברגלה.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE