הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חיל האוויר האמריקאי מזהיר: אל תתקרבו ל"אזור 51"
אחרי שמעל למיליון איש "אישרו הגעה" בפייסבוק לאירוע הקורא להסתער על בסיס כדי "לראות חייזרים", בחיל האוויר נאלצו להתייחס לסוגייה: "לא מציעים לאף אחד לנסות ולהתקרב לאזור שבו חיל האוויר מתאמן", אמרה דוברת החיל

מעל למיליון משתמשים בפייסבוק "אישרו הגעה" לאירוע הקורא להיפגש בנבדה, בסמוך לבסיס "אזור 51", במטרה "לפשוט על המקום כדי לראות אם חייזרים אכן קיימים", ובחיל האוויר נערכים לאפשרות שרבבות יפקדו את שערי הבסיס.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הכניסה לבסיס חיל האוויר בנבדה, המוכר לרבים כ"אזור 51" (צילום: Getty Images)

 

על פי התוכנית שהוצגה בקבוצה בפייסבוק, בספטמבר הקרוב ייפגשו חברי הקבוצה בדרום נבדה, בסמוך לכניסה לבסיס שבמשך עשורים ארוכים נטען שיש לו קשר לתיאוריות קונספירציה הנוגעות לחייזרים.

"אם נרוץ כמו בסדרת אנימה 'נארוטו', ננוע מהר יותר מהכדורים שלהם", נכתב בדף, שהתייחס לצורת ריצה מאוד ספציפית שמוזכרת באנימה. 

 

דף האירוע בפייסבוק (צילום: פייסבוק)

 

בראש הדף בפייסבוק מופיע פוסט שכביכול נכתב ע"י מקים הקבוצה ובו מוסבר כי הדף אמור להיות בדיחה או סאטירה כלשהי: "שלום ממשלת ארצות הברית. זוהי בדיחה, אין לי כוונה ליישם את התוכנית. סתם חשבתי שזה יהיה מצחיק ויזכה לכמה 'לייקים' באינטרנט".

ולמרות כוונתו של מקים הקבוצה, האירוע צבר תאוצה והפך לפופולארי עד כדי כך שמטה חיל האוויר נאלץ להתכונן לקראתו: "בסיס 'אזור 51' הינו שטח אימונים וירי עבור חיל האוויר האמריקאי, ואנחנו לא מציעים לאף אחד לנסות ולהתקרב לאזור שבו חיל האוויר מתאמן", אמרה דוברת חיל האוויר לעיתון "וושינגטון פוסט" מוקדם יותר השבוע.

 

כך נראה הבסיס מהאוויר (צילום: גוגל מפות)

 

כאמור, "אזור 51" הפך לשם נרדף לתיאוריות קונספירציה של חייזרים, ביחד עם בסיס רוזוול שבניו מקסיקו. רק בשנת 2013 הסכימה ממשלת ארצות הברית להכיר באופן רשמי ב"אזור 51" כבסיס של חיל האוויר.

על פי אותם מאמינים בתיאוריות קונספירציה, הממשלה מחזיקה בבסיס זה את כל סודותיה בנוגע לחייזרים. תיאוריות אלה לא הפסיקו להתקיים גם לאחר שסוכנות המודיעין האמריקאית (CIA) פרסמה מסמכים המוכיחים שמדובר בבסיס אימונים של חיל האוויר. עם זאת, מאז פרסום אותם מסמכים הודתה הממשלה שהיא חקרה את נושא העב"מים, והוציאה 22 מיליון דולר כדי לעשות זאת.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE