הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מהפכת המושב האמצעי במטוס: הונמך והוזז, וכולם מרוויחים
חברה אמריקאית הציגה את העיצוב המהפכני לשורת מושבי המטוס. באמצעות הנמכת המושב והזזתו מעט אחורה, נוצר יותר מרווח לנוסעים. אישורי ה-FAA התקבלו בחודש שעבר ומנכ"ל החברה הבטיח שהמושבים ייכנסו לשימוש כבר בשנה הבאה

כל מי שטס במחלקת תיירים יסכים שהמושב האמצעי הוא המושב הגרוע במטוס, אך עיצוב חדש שהוצג לאחרונה עשוי להפוך את המושב ליותר נחשק, או לכל הפחות לנסבל.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"לטוס במחלקת תיירים זה עדיין באסה. פשוט עכשיו זה יהיה קצת פחות מבאס" (צילום: Molon Labe Seating)

 

חברת Molon Labe Seating מקולורדו עומדת מאחורי מושבי ה-S1. העיצוב של החברה מציג שלושה מושבים במחלקת תיירים כאשר המושב האמצעי נמוך משני המושבים וממוקם מעט מאחוריהם.

הישיבה במושב האמצעי הקלאסי - כאשר שני אנשים יושבים משני הצדדים - מטשטשת את הגבולות בין המרחב האישי של כל נוסע. לכן החברה בחרה להזיז את המושב אחורי במעט, כדי ליצור יותר מקום לכל נוסע. בנוסף, המושב האמצעי יכול להיות רחב בשלושה עד חמישה אינץ' יותר מאשר שני המושבים האחרים - שעוצבו ברוחב סטנדרטי של 18 אינץ'.

"הנמכת והזזת המושב האמצעי מאפשרת לשלושת הנוסעים בשורה להתרווח קצת יותר, וכל אחד מקבל עוד טיפה פרטיות", אמר האנק סקוט, מנכ"ל ומייסד Molon Labe Seating, בשיחה עם רשת סי. אן. אן.

 

המושב האמצעי יהיה נמוך במעט מהשאר (צילום: Molon Labe Seating)

 

השינוי בעיצוב גם אמור לאפשר לכל נוסע להנות ממשענת יד משלו: "אף מושב לא מוקטן, אחד מהם מוגדל ופתרנו את 'מלחמת המשענות'", אמר סקוט.

עוד מסר המנכ"ל כי הייעוד של שורת המושבים הוא לשימוש בטיסות קצרות יותר, בעיקר טיסות פנים. עם זאת, הוא חשף כי החברה נמצאת בשלב הפיתוח של שורת מושבים שתכלול יותר מרווח ומסכי בידור גדולים - בהתאם לנהוג בטיסות הבינלאומיות.

 

מי שיושב באמצע יוכל להשתמש בחלק האחורי של המשענת, ושני הנוסעים הנוספים ישתמשו בחלק הקדמי (צילום: Molon Labe Seating)

 

השאלה הגדולה שעולה היא אם ומתי נראה את המושבים בטיסות מסחריות. ובכן, בחודש שעבר המושבים אושרו לשימוש ע"י רשות התעופה הפדרלית (FAA), וכעת הם נמצאים בשלב הייצור בחברת Primus Aerospace, גם היא מקולורדו. להערכת המנכ"ל, המושבים הראשונים יגיעו לשתי חברות תעופה באפריל או מאי 2020.

סקוט לא הסכים לומר באיזה חברות תעופה מדובר, אך הוא כן חשף כי אחת מהן היא מצפון אמריקה: "העיצוב החדש של המושבים ישמח את כולם, לא רק את הנוסעים. המושבים קלים יותר ממושבים סטנדרטים, דבר שיכול להפחית את צריכת הדלק. עבור חברת תעופה, זו עסקה מאוד כדאית", הוא הסביר.

המושבים כמובן לא יפתרו את כל הבעיות שיש בטיסות מסחריות, אך הם בהחלט יכולים לסייע. "לטוס במחלקת תיירים זה עדיין באסה. פשוט עכשיו זה יהיה קצת פחות מבאס", סיכם סקוט.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE