הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"אובדן בלתי נתפס": משפחת הפעוטה שנפלה אל מותה במהלך חופשת קרוז מתמודדת עם האבל
"30 שניות של שלווה נפשית בכל יום", כך מתארת קימברלי וייגנד את חייה מאז שבתה בת השנה וחצי צנחה אל מותה מגובה 11 קומות במהלך חופשה משפחתית בפורטו ריקו. כעת המשפחה תובעת את חברת הקרוז בגין ליקוי הבטיחות שהוביל לטרגדיה. "שימצאו דרך אחרת לגרום לאורחים להרגיש בנוח, דרך שלא יוצרת מפגע בטיחותי שעלה בחייה של בתנו"

בכל בוקר, קימברלי וייגנד זוכה לפחות מדקה של שלווה נפשית לפני שהיא נזכרת שבתה בת השנה וחצי מתה מוקדם יותר החודש לאחר שנפלה מחלון של אוניית תענוגות במהלך חופשה משפחתית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


משפחת וייגנד לפני האסון הקשה שפקד אותה (צילום: מש' וייגנד)

 

"בשלושים שניות הראשונות של היום, אני עדיין מטושטשת ולא זוכרת מה קרה. ואז, אחרי 30 דקות של שלווה, הזיכרון חוזר ואני משחזרת את מה שקרה", סיפרה וייגנד בראיון שהעניקה במהלך סוף השבוע לרשת אן. בי. סי.

"אני נקשרת לזיכרון שלה יותר מכל דבר אחר", מסבירה קימברלי. לפני כשבועיים, ב-7 ביולי, אוניית הקרוז הגיע לפורטו ריקו, וקלואי בת השנה וחצי שיחקה עם סבא שלה כאשר נפלה אל מותה מהקומה ה-11 של האונייה בעת שעגנה בנמל.

 

קימברלי וייגנד ובעלה במהלך הראיון שהעניקו לרשת אן. בי. סי. במהלך סוף השבוע (צילום: אן. בי. סי.)

 

זמן קצר לפני מותה הטראגי, קלואי בילתה במתחם משחקים של ילדים אשר סביבו הותקנו פאנלים שקופים. סבא של קלואי הניח את הפעוטה בסמוך למעקה כדי שתוכל להביט החוצה, תוך כדי שסבר שהיא מוגנת ע"י אותם פאנלים. בפועל, האזור היה פתוח ומשם קלואי נפלה אל מותה, כך על פי עורך הדין המשפחתי - מייקל וינקלמן.

"הוא בוכה בלי סוף. אבל באף שלב בחייו הוא לא סיכן את הילדים שלנו", וייגנד אמרה על סב המשפחה. עוד סיפרה על הרגעים הקשים בהם הבינה כי איבדה את בתה: "לא הבנתי בהתחלה, ראיתי את [הסבא] עומד ליד הפתח ודופק על הקיר", היא שיחזרה.

"רצתי לעברו והסתכלתי מסביב. מחוץ לחלון לא היו מים, זה היה בטון. פשוט בלתי נתפס לאבד את התינוק שלך בדרך הזו", היא אמרה.

 

קלואי וייגנד - שיחקה עם סבה, ולפתע צנחה אל מותה (צילום: מש' וייגנד)

 

המשפחה רואה בחברת רויאל קריביאן כאחראית למותה של קלואי, והיא מקווה שגם בית המשפט יסכים עם זה כדי לחסוך ממשפחות נוספות את תהליך האבל הקשה שעובר על משפחת וייגנד.

"יש מיליון דברים שאפשר היה לעשות כדי להפוך את זה לבטוח יותר. למשל, אין לי מושג למה חלון נפתח לחלוטין. אמא שלי גם שאלה אנשים, 'למה שיתקינו חלון בקומה ה-11 בלי רשת או כל דבר אחר?', והתשובה שקיבלה הייתה שמדובר בצורך לאוורר את המקום", אמרה וייגנד.

"התגובה שלי לטענה זו? תשיגו מאוורר או שתמצאו דרך אחרת לגרום לאורחים להרגיש בנוח, דרך שלא יוצרת מפגע בטיחותי שעלה בחייה של בתנו", היא סיכמה.

 

אונייתה של חברת רויאל קריביאן (צילום: Getty Images)

 

חברת רויאל קריביאן הגיבה לאירוע הקשה ומסרה: "אנו עצובים בעקבות התקרית הקשה, ולבנו עם המשפחה. אנחנו מסייעים לרשויות בסן חואן בחקירתן, ומומלץ להפנות את השאלות אליהן", כלשון ההודעה.

נציגי משרד המשפטים בפורטו ריקו סיפרו לחדשות אן. בי. סי. שהם לא יכולים להגיב לפרשה בשל העובדה שמדובר בחקירה שממשיכה להתנהל.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE