הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
8 נפצעו במהלך פגיעת ברק בחוף פופולארי בפלורידה
מחצית מן הנפגעים פונו לבית החולים, לרבות גבר בשנות ה-40 לחייו אשר לקה בלבו בעקבות האירוע שהתרחש בעיר קלירווטר. הוא מאושפז במצב קשה, הרופאים נלחמים על חייו. המשטרה המקומית: "זו הייתה אחת מאותן סערות גרועות שיש לנו בפלורידה. היא באה והלכה, ועכשיו הכל בהיר והשמש יצאה"

לפחות שמונה בני אדם נפגעו במהלך פגיעת ברק שאירעה אתמול (ראשון) בחוף הים בעיר קלירווטר, כך על פי סגן מייקל אוגליארוסו מהמשטרה המקומית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זירת האירוע, אתמול בקלירווטר ביץ' (צילום: סי. בי. אס.)

 

עדי ראייה סיפרו שלפחות שמונה מבלים בחוף הים הוטחו לקרקע בעת פגיעת הברק בקלירווטר ביץ' הסמוך לעיר טמפה. על פי אוגליארוסו, אחד הנפגעים הוא גבר בשנות הארבעים לחייו שנפגע באופן ישיר מהברק. כתוצאה מכך, הוא לקה בדום לב ומאושפז כעת בבית החולים במצב קשה כאשר נשקפת סכנה לחייו.

עוד חשף אוגליארוסו כי מבין הפצועים ישנם שני תיירים ממדינה זרה ושלושה עובדים בחברה להשכרת אופנועי ים, אך חומרת פציעתם לא ברורה. ארבעה פצועים, לרבות הגבר שלקה בלבו, פונו לבית החולים לקבלת טיפול רפואי נוסף. מלבד הגבר שמאושפז במצב קשה, שלושת המאושפזים הנוספים הוגדרו כ"פצועים באורח קל".

 

 

שלושה נפגעים נוספים באירוע סירבו לקבל טיפול רפואי ועזבו את חוף הים. "מי שלא גר באזור בוודאי לא יבין, אבל זה לא חריג להישאר בחוף הים ולצפות בסערות", הסביר אוגליארוסו והמשיך, "אבל זו הייתה אחת מאותן סערות גרועות שיש לנו בפלורידה. היא באה והלכה, ועכשיו הכל בהיר והשמש יצאה", הוא אמר.

ממכבי האש של קלירווטר נמסר כי מומלץ לבאי החוף לתפוס מחסה כאשר ברקים מתקרבים לאזור. "כשאתם רואים ברקים או שומעים רעמים, היכנסו למבנים", כלשון ההודעה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE