הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הנשיא טראמפ: "חברת הקונגרס טליב מתנהגת כמו משוגעת"
מוקדם יותר היום התקיים כנס של צעירים המשתייכים לארגון שמרני, והנשיא הוזמן לנאום באירוע הנוצץ. במהלכו הנשיא הסביר שהוא "מאמין שחברות הקונגרס הדמוקרטיות שונאת את המדינה שלנו". על טליב אמר כי "אין שום סיכוי שהיא מייצגת את הערכים של תושבי מישיגין"

הנשיא טראמפ פתח במתקפה חריפה כנגד חברת הקונגרס הדמוקרטית, רשידה טליב (מישיגן) במהלך נאומו בכנס של מלכ"ר שמרני.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הנשיא טראמפ נואם במהלך כנס ארגון Turning Point USA (צילום: AP)

 

"אין שום סיכוי שהיא מייצגת את הערכים של תושבי מישיגין. היא אכזרית ומתנהגת כמו משוגעת", אמר הנשיא במהלך הדקות הראשונות לנאומו במהלך כנס "Teen Student Action" של המלכ"ר השמרני Turning Point USA.

התיכוניסטים שהגיעו מרחבי המדינה ומילאו את האולם במלון מריוט בוושינגטון די. סי. קיבלו את דברי הנשיא במחיאות כפיים ובצהלות.

"אני מאמין שהן שונאת את המדינה שלנו", המשיך הנשיא תוך כדי שהתייחס לשלוש עמיתות דמוקרטיות של טליב - אלכסנדריה אוקסיו-קורטז (ניו יורק), אילהן עומאר (מינסוטה) ואייאנה פרסלי (מסצ'וסטס) - שארבעתן זכו לכינוי "הצוות".

 

צ'ארלי קירק, מייסד Turning Point USA, מציג את הנשיא טראמפ בפני הקהל הצעיר (צילום: AP)

 

"זה מה שמייצג אותנו? זה לא מה שאנחנו רוצים שייצג אותנו, לפחות אני לא חושב שזה מה שאנחנו רוצים. הן משוגעות וזו הסיבה שננצח ובגדול בבחירות 2020", אמר הנשיא, שבשלב זה החליט להפנות את האיש אל עבר חברת הקונגרס מניו יורק.

"אוקסיו-קורטז אמרה שארה"ב היא 'זבל', שזה הרבה יותר גרוע מאשר 'מתועבים'. זוכרים את 'מתועבים'?", הנשיא טראמפ שאל את הקהל תוך כדי שהתייחס לאופן שבו חלק מתומכיה של הילארי קלינטון כינו את תומכי טראמפ.

להגנתה טוענת אוקסיו-קורטז שהשתמשה במילה "זבל" בהתייחסות להשפעת המדיניות של הממשל, ולא למדינה עצמה או לתושביה. "איפה שאנחנו נמצאים כמדינה זה לא מקום טוב. אנחנו לא צריכים להתפשר על שיפור של 10% ממצב של זבל", היא צוטטה מוקדם יותר השנה.

 

"זוכרים את 'מתועבים'?": הנשיא טראמפ במהלך נאומו (צילום: Getty Images)

 

הנשיא טראמפ אף התייחס לבחירתו של בוריס ג'ונסון לתפקיד רה"מ בריטניה ואמר: "יש לנו בן אדם מאוד טוב שהולך להיות ראש הממשלה. בוריס הוא טוב, הוא יעשה עבודה טובה".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE