הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"מי שמתנהל כך, שיחשוב היטב אם הוא בתפקיד שמתאים לו"
מפקד המשטרה זועם על חוסר התגובה בשתי תקריות שונות במהלכן ספגו אנשיו קללות ומטחי מים אך למרות זאת בחרו לעזוב את הזירה. 3 חשודים נעצרו עד כה

שלושה צעירים נעצרו, אחד במנהטן ושניים נוספים בברוקלין, בחשד ששפכו דליי מים על שוטרי משטרת ניו יורק בשתי תקריות שונות באזור הארלם וברוקלין, במהלך עבודתם בסוף השבוע האחרון. האירועים תועדו בסרטוני וידאו שהפכו ויראלים וכצפוי יצרו הד גדול וגל ביקורות על חוסר התגובה מצד השוטרים. 

אחד העצורים הוא חבר כנופיה בן 28 שבעת האירוע היה בתקופת מבחן לאחר שבעברו נעצר לא פחות מ-20 פעמים בין היתר בחשד לתקיפות אלימות ומעשי שוד.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


תיעוד התקרית שהופץ ברשתות החברתיות

באחת התקריות נראים השוטרים עוצרים חשוד בן 22 אשר חסם מעבר חצייה ושפך מים על הולכי רגל. במהלך עבודת השוטרים, מושלכים לעברם דליים ובלונים מלאים מים, אשר מן הסתם הפריעו להם במילוי תפקידם. אחד מן הדליים אף פגע בראשו של שוטר.

 

 

בתקרית השנייה, שני שוטרים גודפו וגם כן ספגו מטחי מים על ידי כ-15 צעירים באור יום ברחוב. צמד השוטרים ספג ביקורת קשה ביותר ממפקד משטרת ניו יורק, טרנס מוהנאן על כך שבחרו לסגת ולא להגיב במעצרים לאותה מתקפה, "שוטר שחושב שהתנהלות שכזו היא בסדר, שניתן לעזוב זירה שכזאת ללא מענה, כדי שיחשוב טוב אם זה התחום שמתאים לו".

 

שלושת הצעירים שעד כה נעצרו. צילום: NYPD

בנוסף הוא פנה לציבור והזהיר כי "גם בעתיד מעשים שכאלו לעולם לא יתקבלו בהבנה בניו יורק וכל מי שיבצע דבר דומה, מיד יעצר".

 

דלי מים מתעופף מעל ראשו של שוטר בתקרית הנוספת שגם כן לא זכתה לתגובה מצד אנשי אכיפת החוק

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE