הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מצוד נרחב בוואלי לוס אנג'לס אחר חשוד שרצח שלושה וניסה לשדוד לקוח בבנק
המשטרה בלוס אנג'לס מחפשת אחר גרי סרגוסה, שבמהלך הלילה רצח את אחיו ואת אביו, ופצע את אמו. בהמשך הוא רצח עובדת בתחנת דלק ופצע אדם נוסף, ולאחר מכן ניסה לשדוד בנק בקנוגה פארק. דובר המשטרה מבהיר: אין שום סיבה לחשוב שמתרחשים אירועי ירי אקראים בוואלי"

המשטרה מחפשת אחר גבר החשוד בשלושה מקרי רצח וניסיון לשדוד סניף של "בנק אוף אמריקה" בוואלי לוס אנג'לס.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


גרי סרגוסה, החשוד בגל הפשיעה האלים בשעות האחרונות, על רקע זירת הרצח בבית הדירות בקנוגה פארק (צילום: קיי. ט. אל. איי.)

 

על פי המשטרה, הצעיר שאחריו מחפשים חשוד ברצח אביו ואחיו בדירתם ורציחתה של עובדת תחנת דלק. בנוסף, החוקרים סבורים שמדובר באותו חשוד שהיה מעורב בניסיון שוד של הבנק.

תחילת האירוע בסמוך לשעה 2:00 בלילה שבין רביעי לחמישי, אז המשטרה הוזעקה לבית הדירות "Roscoe Apartments" בשדרות רוסקו בשכונת קנוגה פארק. על פי סרן אלפונסו מנדוזה ממשטרת לוס אנג'לס, אישה הסובלת מפצע ירי בזרוע יצאה מהדירה כאשר השוטרים הגיעו לבית הדירות בסמוך למרכז הקניות "טופנגה קניון".

בתוך הדירה נמצאו שני גברים ללא רוח חיים, אחד בשנות ה-50 לחייו והשני בשנות ה-20 לחייו. "אנחנו חושבים שמדובר בבני משפחה", אמר מנדוזה עוד בטרם אושר כי מדובר באב ובנו. האישה שיצאה ופגשה את השוטרים בכניסה לבית הדירות היא בעלה ואמו של הקורבנות, ואמו של החשוד. היא פונתה לבית החולים ולא נשקפת סכנה לחייה.

 

תחנת הדלק בנורת' הוליווד שבה עובדת נרצחה ואדם נוסף נפצע באורח אנוש (צילום: קיי. טי. אל. איי.)

 

החשוד נמלט מהזירה עם הגעת המשטרה, ובהמשך הוא זוהה ע"י המשטרה כגרי סרגוסה בן ה-26 אשר תואר כבעל שיער שחור ועיניים חומות.  גובהו כשישה רגל ו-3 אינץ' ומשקלו כ-200 פאונד.

כ-45 דקות לאחר שדווח על האירוע הראשוני, במוקד החירום המשטרתי 911 התקבל דיווח על ירי בתחנת דלק Shell בנורת' הוליווד, כך על פי דובר ה-LAPD, ג'וש רובנשטיין. כוחות ההצלה פינו גבר ואישה הסובלים מפצעי ירי אל בית החולים, אך הרופאים נאלצו לקבוע את מותה של האישה. הגבר מאושפז במצב אנוש והרופאים נלחמים על חייו.

בהמשך המשטרה סימנה את סרגוסה כחשוד גם באירוע זה, אך רובנשטיין ניסה להרגיע את חששות התושבים: "אין שום סיבה לחשוב שמתרחשים אירועי ירי אקראים בוואלי", הוא הסביר וחשף כי סרגוסה הכיר לפחות אחד מהקורבנות מתחנת הדלק.

 

סניף 'בנק אוף אמריקה' בקנוגה פארק שבו אירע ניסיון שוד (צילום: קיי. טי. אל. איי.)

 

כעבור מספר שעות, בסמוך לשעה 7:45 בבוקר, התקבלו דיווחים על ניסיון שוד בסניף "בנק אוף אמריקה" בצומת השדרות טופנגה קניון ושרמן - בסמוך לזירת הרצח הראשוני. סרגוסה ככל הנראה ניסה לשדוד אדם שיצא מהבנק, אך הניסיון כשל והוא ברח מהזירה.

הקורבן לא נפגע באירוע, והוא מסר למשטרה שסרגוסה נכנס לג'יפ בצבע כחול. הוא לבש מכנסי ג'ינס וחולצה ירוקה, אך יתכן שהחליף בגדים מאז.


עדכון: בשעה 3:00 בצהריים הודיעה משטרת לוס אנג'לס כי עצרה את החשוד, גרי סרגוסה. עוד חשפה המשטרה כי סרגוסה נחשד בקשר לארבעה מקרי רצח: אביו ואחיו בדירתם בקנוגה פארק, אישה בתחנת דלק בנורת' הוליווד והקורבן שנפגע באירוע באוטובוס. סרגוסה ככל הנראה נפצע בעת המעצר, שכן הוא פונה באמבולנס לביה"ח.

 

סרגוסה בעת מעצרו (צילום: קיי. טי. אל. איי.)

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE