הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
צ'אנס הראפר הוציא 30 אלף דולר על משלוחי "פוסטמייטס"
חברת המשלוחים פרסמה באישורו של הזמר פרטים רבים על המוצרים שהזמין, כמו גם על הוראות מיוחדות שנתן. כך למשל, ההזמנה הזולה ביותר שלו הייתה 1.32 דולר על כוסברה טרייה והיקרה ביותר הייתה כ-440 דולר על אייפד

לאומן ההיפ הופ צ'אנסלור בנט, המוכר לרבים בשם הבמה צ'אנס הראפר, אין שום בעיה להוציא כסף על משלוחים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


צ'אנס הראפר (צילום: Getty Images)

 

מאז שנת 2014, הזמר משיקגו הוציא לא פחות מ-30 אלף דולר על שירות המשלוחים "Postmates", לרבות טיפים בסך 4,000 דולר. לצ'אנס ילד אחד והשני בדרך, כך שלא מפתיע במיוחד שהוא מזמין בעיקר מוצרים לטיפול בילד, לדוגמה מגבונים לחים וחיתולים.

על פי חברת המשלוחים, כאשר הזמר עובד על אלבום חדש באולפני ההקלטות, הוא נוהג לפנק את חברי פמלייתו: "הוא נוהג להזמין קרואסונים טריים, עוגות, מאפים אחרים וקפה עבור צוותו".

בדומה למיליוני אמריקאים, צ'אנס מזמין בעיקר מזון באמצעות השירות. באחת הפעמים שהזמין מרשת מקדונלדס, הוא ביקש הזמנה מיוחדת: "אנא קראו בזהירות: ארוחת ביג מק רק עם גבינה וחסה ותוספת של גבינה (רק חסה ושתי פרוסות גבינה). צ'יפס גדול וספרייט, תודה", הוא כתב באחת ההזמנות.

היה גם חודש שבו הוא הזמין נקניקיות גורמה בכל יומיים, בממוצע. ההזמנה הזולה ביותר שלו הייתה 1.32 דולר על כוסברה טרייה, וההזמנה היקרה הייתה אייפד מיני מאפל בעלות 439.97 דולר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE