הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חרף התנגדות התושבים: לוס אנג'לס מקדמת בניית איצטדיון בוואלי
תושבי שכונת וודלנד הילס לא מעוניינים בפקקים הנוספים שצפוים להגיע עם בניית מתקן הבידור העצום, למרות שתכולתו צומצמה בחצי. חבר במועצת העיר: "סביר ביותר שהורידו את הקיבולת בהתחשב בעובדה שלא קיבלנו מידע על מי יפעיל את המתקן"

אחרי חודשים ארוכים של דיונים סוערים בנוגע לצורך בו, השבוע התקבלו אישורי עיריית לוס אנג'לס לבניית איצטדיון בעל 7,500 מקומות ישיבה בשכונת וודלנד הילס, וזאת כחלק מהתוכנית להפוך את מרכז וורנר ללב הוואלי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כך יראה הכניסה של מתחם הבידור בוורנר סנטר (צילום: עיריית לוס אנג'לס)

 

אנשי המשרד לתכנון עירוני בעיריית לוס אנג'לס אישרו לבנות איצטדיון בעל קיבולת נמוכה בחצי ממה שתוכנן תחילה (כ-15 אלף מושבים), אך שטחו של האיטדיון - כ-320 אלף רגל - נותר כפי שהוצע תחילה.

לשם השוואה, אולם ה"סטייפלס סנטר" במרכז העיר מכיל 21 אלף מושבים ואולם "הפורום" מכיל כ-17,500 מושבים.

 

 

במסמך בן 208 עמודים אשר פורסם השבוע, אנשי המשרד כתבו שמתקן הבידור והספורט "יוכל לארח מגוון רחב של אירועים, החל מאירועי ספורט ברמה המקצועית וחובבנית, וכלה בהופעות, ירידים, תערוכות והרצאות".

 

במקור תוכנן להיבנות איצטדיון בעל 15 אלף מושבים (צילום: עיריית לוס אנג'לס)

 

בהצעה המקורית נכתב כי גג ייבנה מעל לחלק מהיציעים, אולם המשרד לתכנון עירוני המליץ לבנות אולם מקורה. "אין מספיק היכלי בידור בעמק סן פרננדו, ועל כן מומלץ שמתקן הבידור המדובר יתווסף לרשימה", נכתב במסמך הרשמי.

למרות שלל האישורים וההמלצות החיוביות, עדיין לא מדובר באישור הסופי. לתושבים תינתן הזדמנות לערער על האישור, דבר שצריך לקרות בכתב עד הראשון באוגוסט.

גם לאחר מכן הפרויקט השאפתני יזדקק למספר אישורים, אך האישור של משרד התכנון נחשב לצעד קריטי בתהליך.

 

האיצטדיון ייבנה במקום בית הקולנוע (צילום: ויקיקומונס)

 

רוב תושבי שכונת וודלנד הילס הביעו התנגדות למהלך כבר כשהוצג בשנה שעברה, אך נראה שגם הפחתת הקיבולת בחצי לא תשכנע אותם שמדובר בפרויקט שכדאי לעירייה להשקיע בו: "אנחנו עדיין לא רוצים את זה. האיצטדיון יביא פקקים ופשעים", אמרה סוזן, שגרה בסמוך למרכז וורנר.

בוב בלומנפלד, חבר במועצת העיר אשר מייצג את השכונה, אמר שההחלטה להוריד את קיבולת ל-15 אלף מושביבם היא "סבירה בהתחשב בעובדה שלא קיבלנו מידע על מי יפעיל את המתקן. כדי לקבל החלטה טובה יותר, עלינו לדעת מה בדיוק מתוכנן", הוא אמר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE