הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שני צעירים מקליפורניה נעצרו בחשד שרצחו שוטר באיטליה
גבריאל ופיניגן, בן 18 ו-19 מפרברי סן פרנסיסקו, נעצרו בידי רשויות החוק ברומא בחשד שרצחו שוטר בשנות השלושים לחייו. על פי החשד, עסקת סמים שהשתבשה הובילה לדיקרה הקטלנית. סגן ראש הממשלה האיטלקי: "רק בשבוע שעבר הוא שב מירח הדבש, מחר הוא יקבר בסמוך למקום שבו התחתן"

שני צעירים אמריקאים נעצרו ברומא בחשד לדיקרה קטלנית של שוטר בעקבות ויכוח על תיק גנוב, כך חשפו במהלך סוף השבוע רשויות החוק בבירה האיטלקית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


שני החשודים, גבריאל הורת' ופיניגן אלדר (צילום: AP)

 

המשטרה האיטלקית חשפה כי שני החשודים הם גבריאל כריסטן-הורת' בן ה-18 ופיניגן לי אלדר בן ה-19, שניהם תושבי העיר מיל ואלי - פרבר צפוני של סן פרנסיסקו. לדברי המשטרה המקומית, השניים נעצרו בבית מלון בו לנו בערב יום שישי כשהם מתכוננים לברוח מהמדינה.

לאחר מעצרם, חוקרים פשטו על החדר וביצעו בו חיפוש. בתוך אחד הפאנלים בתקרה נמצאה סכין, כמו גם בגדים שעל פי החשד השניים לבשו בעת הדקירה הקטלנית.

עדי ראייה ותיעוד מתוך מצלמות אבטחה הובילו את רשויות החוק אל שני האמריקאים, שעל פי המשטרה הודו במיוחס להם.

 

השוטר שנרצח, מריו סרסיליו רגה, במהלך חתונתו לפני כחודש (צילום: AP)

 

על פי מסמכי המעצר, פיניגן אלדר הוא זה שדקר למוות את השוטר מריו סרסיליו רגה בן ה-35, ששב לעבודתו לאחר שיצא לחופשת ירח הדבש עם אשתו הטרייה. 

רגה פגש את שני החשודים כאשר אדם נוסף, ככל הנראה מקומי, דיווח למשטרה כי שני התיירים מקליפורניה גנבו את תיק הגב שלו. על פי המשטרה, הם רכשו מאותו אדם חומר שחשבו כקוקאין, וכאשר גילו שלא מדובר בסם הם גנבו את התיק ודרשו 100 יורו (כ-112 דולר) וגרם קוקאין כדי להשיבו.

השוטר רגה נשלח לנקודת המפגש כדי להרגיע את הרוחות, אך במהרה התפתחה קטטה פיזית שהובילה לדקירתו. מעבר לאישומי הרצח, שני החשודים ככל הנראה יואשמו במספר סעיפים נוספים, לרבות ניסיון סחיטה.

 

אחד החשודים אזוק ועיניו מכוסות בתחנת המשטרה (צילום: AP)

 

עובד במגרש חנייה סמוך, שהזדהה רק בשמו הפרטי תאמר, היה עד לתקיפה הקטלנית וסיפר לסוכנות הידיעות AP כי "ראיתי שני שוטרים בליבוש אזרחי, אבל לא הבנתי מי הם", הוא אמר. תאמר היה גם זה שהפנה את תשומת לבם של החוקרים למצלמת אבטחה שהותקנה בסמוך.

"כן, זה הם", הוא סיפר לחוקרים כאשר הם הראו לו את התיעוד. כעבור כשעה וחצי, שני החשודים האמריקאים נעצרו.

 

זירת הרצח ברומא (צילום: רויטרס)

 

הרצח המזעזע של השוטר גרם לסערה בארץ המגף, ואל תחנת המשטרה המרכזית ברומא הגיעו אלפי אזרחים שהניחו זרי פרחים. מתיו סאלביני, סגן ראש הממשלה, צוטט בתקשורת המקומית כשהוא אומר שרוצחיו של רגה צריכים להישלח למאסר עולם ועבודות פרך.

כאשר נשאל לגבי תמונת אחד החשודים שפורסמה ובה נראה אחד החשודים יושב אזוק כשעיניו מכוסות, סאלביני הדגיש את חומרת הפשע: "הוא רק חזר בשבוע שעבר מירח הדבש ומחר הוא יובא למנוחות בסמוך לאותה כנסייה שבה התחתן רק לפני חודש", הוא אמר מוקדם יותר היום. 

במקביל לכך, שני הצעירים נותרו עצורים ברומא וממתינים לתום החקירה כדי להבין בכמה סעיפים חמורים יואשמו. ממשרד החוץ נמסר כי "אנו מכירים את הדיווחים על האירוע ונסייע כמו בכל מקרים שבהם אזרח אמריקאים נעצר או מעוכב מחוץ לארה"ב".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE