הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כמו סצנה מסרט אימה: מיליוני חגבים פוקדים את אזור לאס וגאס
בימים האחרונים עיר החטאים התמלאה בחרקים המעופפים, מראה חריג אפילו עבורה. למרות שמומחים הסבירו כי לא נשקפת סכנה ("הם לא נושכים ולא עוקצים"), שירות מזג האוויר פרסם אזהרה בנוגע לתנאי הראות שעלולים להידרדר כאשר נחיל גדול מתקרב

מיליוני חגבים הגיעו בימים האחרונים ללאס וגאס במסגרת נדידתם, ושירות מזג האוויר הלאומי של ארה"ב מזהיר כי נוכחותם היא כה גדולה שהיא עלולה להשפיע לרעה על תנאי הראות ולסכן את הנהגים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בית המלון "ונישיאן" בלאס וגאס (צילום: Getty Images)

 

רק לאחרונה הגיע הנחיל העצום אל אזור העיר, אך בימים האחרונים מדווחים תושבים ותיירים על "גשם של חרקים" שיורד עליהם.

האנטומולוג ג'ף נייט, חוקר חרקים המועסק ע"י משרד החקלאות בנבדה, הסביר במהלך מסיבת עיתונאים שנערכה ביום שישי האחרון שהתופעה החריגה ככל הנראה מתרחשת בימים אלה בעקבות עונות החורף והאביב הגשומות. כזכור, בחודש פברואר האחרון התעוררו תושבי עיר החטאים לשכבת שלג דקה, במה שהיווה הפעם הראשונה מזה עשור שבה שלג ירד בעיר.

עוד הסביר נייט כי החגבים, שבאופן יחסי לא נחשבים למזיקים או מסוכנים, יעזבו את האזור בעוד כמה שבועות כשהם עושים את דרכם צפונה.

בעקבות המחזה שנחשב לחריג גם בעיר כמו לאס וגאס, שירות מזג האוויר (NWS) פרסם הודעה חריגה במהלך סוף השבוע: "היזהרו מנחילים גדולים של חגבים שעלולים להגביל באופן משמעותי את שדה הראייה", נכתב בחשבון הטוויטר של סניף לאס וגאס בשירות מזג האוויר. עוד הוסבר ע"י השירות כי הנחיל הוא כה גדול שהוא מופיע על גבי מכ"ם.

 

החגבים מילאו את רחובות העיר (צילום: פינטרסט)

 

בית המלון "לוקסור" בעל הזרקור שמושך את החרקים (צילום: Getty Images)

 

במהלך סוף השבוע דווח כי הזרקור המפורסם בבית המלון לוקסור (הדומה בצורתו לפירמידה), שטייסים דיווחו שניתן לראותו כאשר ממריאים מלוס אנג'לס, הוא אחת הסיבות המרכזיות שבגינן החגבים בחרו באזור לאס וגאס בתחנת ביניים.

האנטומולוג נייט הסביר שחרקים נמשכים לקרינה אולטרה סגולה בדומה לזו בבית המלון: "מה שאנחנו כבני אדם מכנים 'אור לבן' הוא זה שמושך יותר עבורם, וזאת בניגוד ל'אור צהוב'", הוא הסביר.

נייט אף הודה כי הגעת הנחיל לעיר מספקת תמונות נדירות ביותר, אך הוא ביקש להדגיש כי לא מדובר בארבה: "הם לא נושכים ולא עוקצים. בני אדם לא אוהבים אותם, וזה מובן לחלוטין, אך חשוב שכולם ידעו שהם לא יפגעו באף אחד", הוא אמר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE