הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"ארזת לבד?": סוכני ה-TSA מצאו מטול רקטות בתיקו של נוסע שהגיע מכווית
בדיקה שגרתית של מזוודות הנוסע הובילה לגילוי, ובחקירתו סיפר הנוסע - חייל שזה עתה שב משירות פעיל - כי ביקש לשמור על כלי הנשק כמזכרת. "אולי עדיף שבפעם הבא הוא יביא מחזיק מפתחות כמזכרת", אמרה דוברת סוכנות הביטחון בתעבורה

אנשי הסוכנות הביטחון בתעבורה (TSA) רגילים למצוא דברים מוזרים בתוך המזוודות של הנוסעים, לרבות נחשים וחרבות. כעת פריט משונה נוסף מצטרף לרשימה לאחר שסוכני ה-TSA איתרו מטול רקטות בתוך תיקו האישי של נוסע.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


המטול לאחר שהוחרם ע"י ה-TSA (צילום: TSAmedia_LisaF@)

 

גילוי המטול התרחש מוקדם יותר היום (שני) בנמל התעופה הבינלאומי בעיר בולטימור (מרילנד) כאשר סוכני ה-TSA ביצעו סריקה שגרתית של התיק.

הנוסע, חייל שזה עתה שב משירות פעיל בכווית, סיפר לסוכני ה-TSA אשר עכבו אותו כי הוא נוסע לביתו בטקסס וברצונו לקחת את המטול כמזכרת משירותו במזרח התיכון.

למרבה המזל, כלי הנשק לא היה טעון והאירוע החמור הסתיים עם חיוכים. דוברת ה-TSA, ליסה פרבשטיין, העלתה תמונה של המטול לחשבון הטוויטר שלה והוסיפה את הכיתוב: "אולי עדיף שבפעם הבא הוא יביא מחזיק מפתחות כמזכרת".

החייל לא נעצר, אך המטול הוחרם ויושמד. ב-TSA ביקשו להזכיר כי "לא ניתן לעלות למטוס כאשר כלי נשק צבאיים נמצאים ברשותכם, הן בתיק היד והן במזוודה".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE