הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
התקף פרנויה במטוס? צעירה בריטית זינקה אל מותה במהלך טיסה
המשטרה עדיין מנסה להבין מה גרם לסטודנטית בת ה-19 לקפוץ לפתע מהמטוס הקל בו שהתה בגובה של 3,500 רגל מעל שמי האי מדגסקר, אליו הגיעה לטובת מחקר. נוסע ששהה לצידה אחז בה דקות ארוכות אך לבסוף היא צנחה לקרקע

צעירה בריטית בת 19 נפלה למותה במהלך טיסה במטוס נוסעים קטן מעל שמי מדגסקר לאחר שכעשר דקות לאחר המראתו, פתחה את דלת המטוס בזמן שהייתו באוויר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

אלנה קאטלנד, סטודנטית למדעי הטבע באוניברסיטת קיימברידג'' שהגיעה למקום שמונה ימים קודם לכן, כחלק מעבודת מחקר של שישה שבועות, הייתה על מטוס קל מסוג ססנה דגם C168 אשר טס מעל האי האפריקאי ב-25 ביולי. גופתה לא נמצאה עד כה.

המשטרה המקומית מסרה כי בעוד המטוס באוויר בגובה 3,500 רגל, הצעירה ניתקה לפתע את חגורת הבטיחות, פתחה את דלת המטוס וניסתה לצאת החוצה. נוסע ששהה לצידה זינק לעברה ואחז בה דקות ארוכות במטרה להצילה אך ללא הועיל שכן לבסוף, כשהיא מותשת ומתקשה לנשום, היא צנחה לתוך אזור מיוער שעל פי תיאור המקומיים, שורץ חיות טורפות.

 

אלנה קאטלנד בת ה-19 (צילום: מש' קאטלנד)

בשלב זה, עדיין לא ברור מה גרם לקאטלנד לעשות את המעשה, אך במקביל נמסר כי במהלך ביקורה, היא נטלה תרופה נגד מלריה וסבלה מחמישה התקפי חרדה, מה שיתכן שאירע גם במהלך האירוע הטרגי.

בני משפחתה מסרו בהצהרה כי הם "שבורים מהטרגדיה הנוראה. אלנה הייתה צעירה מוכשרת ויצירתית שאהבה כל כך לחקור ולמצות את חייה עד תום".

חקירת המקרה נמצאת בעיצומה.

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE