הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הטיפים שיעזרו לכם לחסוך כסף בחופשה הבאה
אם אתם רוצים לחסוך כסף (והרבה) בחופשה הבאה שלכם, כדאי לכם לקרוא את המדריך הבא שמכיל טיפים שיעזרו לכם למצוא את הדיל הכי זול עבורכם

עונת הקיץ בעיצומה, וזה בדיוק הזמן להתחיל לתכנן את החופשה הבאה שלכם. להלן 5 טיפים שיעזרו לכם לחסוך כסף ולהוריד את רמת ההוצאות:

1. טוסו בימי שלישי, רביעי וחמישי - כמו בכל תעשייה, מחירי הכרטיסים תלויים בהיצע וביקוש. המחירים זולים יותר כאשר הביקוש נמוך, ומבחינה סטטיסטית בימי ג'-ה' הביקוש נמוך משמעותית. חברות טיסה רבות מוזילות מחירים בימים אלו כדי למלא מקומות במטוס.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

2. עקבו אחר הטיסה וקבלו התראות כאשר המחירים יורדים - אפליקציות רבות מציעות אפשרות לעקוב אחר טיסה שאתם חפצים בה. כאשר חברת התעופה מורידה מחירים, תקבלו התראות. הכנסו מיד והזמינו כרטיס לפני שהמחיר יעלה שוב.

3. תשלבו בין חברות טיסה שונות - באם אתם מתכננים קונקשיין, ישנה אפשרות לשלב בין חברות תעופה שונות על מנת לקבל את המחיר האופטימלי. בדקו איזו חברה מציעה את המחיר הנמוך ביותר ושלבו בין ההצעות הכי זולות.

4. בדקו מחירים באתר הבית של חברת התעופה - אפליקציות רבות יציעו לכם מחירים שונים שלעיתים יכולים להיות גבוהים יותר. הכנסו לאתר של חברת התעופה ובדקו האם המחיר המקורי זול יותר.

 

 

5. תוותרו על ביטוח הרכב השכור - ביטוח רכב שכור יכול להעלות את ההוצאות שלכם בצורה משמעותית. החדשות הטובות הן שברוב המקרים, חברת הביטוח האישית שלכם מספקת גם ביטוח למכוניות שכורות, כך שכדאי שתבדקו לפני שאתם משלמים על ביטוח בחברת ההשכרה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE