הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"חיפשה קורבנות לפי מודעות אבל": צעירה מניו יורק מואשמת בפריצה לבתים
כתב אישום חמור הוגש כנגד לטוניה סטיוארט בת ה-28, תושבת הבונקס. על פי החשד, היא הצטיידה במודעות האבל היומיות ונסעה לבתי המשפחות בזמן שהן היו בהלוויה. לאחר מעצרה נמצאה בתה התינוקת במכוניתה. התובע המחוזי: "היא ידעה מתי היא תוכל להיכנס לבית וכמה זמן יש לה לפעול שם"

תושבת הברונקס בת 28 ניצלה את האבל של משפחות שאיבדו את יקיריהן כדי לגנוב מהם, כך חשפו השבוע הרשויות בניו יורק.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

בזמן שבני המשפחה קברו את יקיריהם בבית קברות, לטוניה סטיוארט פרצה לבתים במטרה לגנוב תכשיטים וחפצים יקרים נוספים, כך על פי התובע הכללי של מחוז וסטצ'סטר - אנתוני סקרפינו.

סטיוארט בחרה את הקורבנות שלה באמצעות דפדוף במודעות האבל שפורסמו: "היא הייתה מחפשת מודעת אבל, ובאמצעות השמות של קרובי המשפחה היא הצליחה לאתר את הבית שלהם. היות ששעת ההלוויה מפורסמת גם היא, היא ידעה מתי היא תוכל להיכנס לבית וכמה זמן יש לה לפעול שם", הסביר סקרפינו.

עד כה, החוקרים הצליחו לקשור את סטיוארט לשש פריצות שאירעו במחוז, לרבות שתיים שהתרחשו בשכונות אמידות בעיירה גרינבורג. בנוסף, סטיוארט חשודה במספר פריצות שאירעו באזור העיר גרניץ' (קונטיקט).

 

"היא בחרה את הקורבנות לפי מודעות האבל": אנתוני סקרפינו, התובע הכללי של המחוז (צילום: AP)

 

כאשר סטיוארט נעצרה לאחר אחת הפריצות, השוטרים מצאו את בתה התינוקת שהושארה במכוניתה. אי לכך יתכן שהיא תועמד לדין גם בגין רשלנות. "כאשר האנשים שהתאבלו שבו לבתיהם, הם גילו את הפריצות. בחלק מהבתים החשודה שברה חלונות ודלתות זכוכית באמצעות פטיש קטן שנמצא במכוניתה, ובכך למעשה היא הקנתה גישה למקום", הסביר סקרפינו.

על פי החשד, סטיוארט פרצה לבתים במשך קרוב לשנה. היא נעצרה רק לאחר שהמשטרה המקומית החלה במבצע סמוי והציבה מספר שוטרים בסמוך לבתים של אנשים שנפטרו לאחרונה. אחד הצוותים הבחין במכונית החשודה של סטיוארט והורה לה לעצור בצד הדרך. 

 

לטוניה סטיוארט בת ה-28, החשודה בפריצות לבתים בזמן שהמשפחות קוברות את יקירהן (צילום: משרד התובע הכללי של מחוז וסטצ'סטר / Shutterstock)

 

במושב האחורי נמצאו עשרות תכשיטים וחפצים יקרי ערך נוספים, ולא נראה שסטיוארט כלל ניסתה להסתיר אותם. בטלפון הנייד שלה נמצאו מודעות אבל של אותו היום, ולאחר שבית המשפט אישר צו חיפוש בביתה נמצאו מאות פריטים גנובים נוספים.

השבוע, בתום חקירה ממושכת, הוגש נגדה כתב אישום ובו 6 סעיפים של פריצה מדרגה שנייה, 5 סעיפים של גניבה מדרגה שנייה, גניבה מדרגה רביעית, החזקת חומרים גנובים, ו-9 סעיפים נוספים כגון עבירות רכב. סטיוארט תשוב לבית המשפט בעוד כשבועיים, שם יתקיים הדיון הראשון לקראת המשפט.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE