הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סקר חושף: רבע משליחי המזון טועמים מהמנה
בזמן שסוגיית השכר הנמוך הוא שמפריע לנהגים, אפשר להבין את הלקוחות שאינם שבעי רצון לגלות ש-28% מהשליחים בשירותים כגון "אובר איטס" ו-"פוסטמייטס" טעמו מהמנה שלהם. 90% מהלקוחות היו רוצים שהמסעדה תארוז את המנה באופן שבו ניתן יהיה להבחין אם נגעו בה

אם אתם עושים שימוש בשירותי משלוחי מזון כגון "אובר איטס" ו-"פוסטמייטס", מוטב שתבדקו היטב את אריזת ההזמנה הבאה שלכם. מסקר חדש שפורסם השבוע עולה כי 28% מהנהגים המועסקים בשירותים הללו טעמו מהמנה לפני ההגעה לבית הלקוח.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: אובר)

 

"לצערנו, עלינו לדווח שלעיתים הדחף משתלט על השליחים והם טועמים מהאוכל", כתבו בחברת הפצת המזון האמריקאית U.S. Foods אשר חיברה את הסקר בקרב כ-1,500 בני אדם שעובדים בשלל חברות, לרבות "אובר איטס", "גראבהאב", "דור-דאש" ו-"פוסטמייטס".

מחברי הסקר פנו גם אל לקוחות השירותים הללו, ואפשר להבין את חוסר שביעות הרצון שלהם מהנתון המדאיג. כאשר הם התבקשו לדרג מ-1 ("לא עניין גדול") עד 10 ("לא מתקבל על הדעת") עד כמה הם היו כועסים לו הנהג שלהם היה טועם מההזמנה, הדירוג הממוצע עמד על 8.4.

בנוסף, 9 מתוך 10 נשאלים טענו שהם היו רוצים שהמסעדה תארוז את המנה באופן שבו יתאפשר לראות אם מישהו ניסה לפתוח את האריזה.

 

שליחי "אובר איטס" (צילום: Getty Images)

 

הסקר אף בחן את התלונות השכיחות ביותר העולות בעקבות הזמנה בשירותים הללו. 17% טענו שהמנה לא הגיעה מספיק חמה או טרייה, 16% הצביעו על אורך הזמן שנדרש לבצע את המשלוח ו-12% ציינו טעות בהזמנה כבעיה הגדולה ביותר.

ובחזרה לנהגים, מה שגרם להם לסתכול יותר מכל דבר אחר היה נושא התשר - בין אם מדובר באי-קבלת טיפ או בקבלת סכום קטן. עוד עולה מהסקר כי שירות מתן הטיפים באמצעות האפליקציה הוא הפופולארי ביותר, שכן 63% מעדיפים לעשות זאת לעומת 27% שעדיין מעדיפים להשתמש במזומן עבור התשר.

נושא נוסף - ומבחינת הנהגים אולי הכי חשוב - הוא שכר הנהגים בשירות. באופן ממוצע, הנהגים הרוויחו שכר שעתי של 13 דולר. בחישוב של משרה מלאה, מדובר בסכום המתקרב ל-25,750 דולר בשנה - פחות או יותר הסכום שהוגדר כרמת העוני הפדרלית עבור משפחה בת ארבע נפשות. חשוב לזכור כי אותם נהגים מוגדרים ע"י החברות כעצמאים ועל כן הם אינם זכאים לביטוחי בריאות והטבות נוספות.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE