הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
רבע מתושבי ארה"ב ינטשו את חברות הכבלים בתוך 3 שנים
"הן מעדיפות לאבד לקוחות מאשר להפסיד כסף עליהם", מסביר אנליסט בחברת eMarketer אשר פרסמה את התחזית שלה לענף. כיום, כ-19% מארה"ב כבר עזבה את החברות ה"קלאסיות", ונראה שמגמה זו רק הולכת ותופסת תאוצה

אמריקאים רבים כבר הבינו מזמן שהם אינם זקוקים לשירותי טלוויזיה "קלאסיים" ושניתן לצרוך את התוכן הבידור בדרכים אחרות. תופעה פופולארית זו זכתה לשם "Cord Cutting", ויש הטוענים שמגמה זו רק הולכת ומתעצמת.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: רויטרס)

 

חברת השיווק והמחקר eMarketer פרסמה מוקדם יותר היום (שלישי) מחקר שטוען שקרוב לרבע מהבתים בארצות הברית צפויים לנטוש את שירותי הטלוויזיה הקלאסיים עד שנת 2022.

"עלות הפקת סדרות ותוכניות אחרות ממשיכה לעלות, וחברות הכבלים, הלווין וכדומה מתקשות להגיע למצב של רווח. התשובה של אותן חברות לקושי זה הייתה לעלות את המחירים, ונראה שהן מעדיפות לאבד לקוחות מאשר להפסיד כסף עליהם", הסביר אריק האגסטרום, אנליסט בכיר ב-eMarketer.

על פי ההערכות, כ-19% מהבתים בארצות הברית כבר אינם מינויים לשירותי טלוויזיה קלאסיים. רבים מהם בחרו להיות מינויים בשירותים כגון נטפליקס, הולו, אמזון פריים ועוד מכיוון שהם לרוב זולים יותר. שירותים אלה הם כמובן גם אחת הסיבות המרכזיות לירידה בכמות המינויים בשירותי הטלוויזיה.

"חברות הטלוויזיה ייאלצו לדרוש מחיר גבוה יותר עבור זמן פרסום אם המגמה תימשך", מסביר האגסטרום וממשיך, "איבוד הלקוחות היא גם אחת הסיבות שדיסני ואן. בי. סי. יוניברסל עובדות על שירותי סטרימינג משלהן".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE