הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אחרי 5 שנות היעדרות: אמריקן איירליינס מחדשת את הטיסות לישראל
בעוד קצת פחות משנה יפתח קו ישיר שיחבר את ישראל לטקסס, אבל חברת התעופה מקווה שגם נוסעים שממשיכים לחוף המערבי יבחרו בה. הטיסה תופעל 3 פעמים בשבוע באמצעות מטוס "דרימליינר" חדיש

חברת התעופה "אמריקן איירליינס" תשוב לישראל ותטוס מטקסס לנתב"ג החל מהשנה הבאה, כך הודיעה הנהלת חברת התעופה הגדולה בעולם מוקדם יותר היום (חמישי).

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מטוס "דרימליינר" של אמריקן איירליינס, בדומה לזה שיפעל בקו לתל אביב (צילום: Shutterstock)

 

למעשה, החברה הודיעה על פתיחתם של מספר קווים חדשים, אך קו דאלאס-תל אביב הוא היחיד שיישאר פתוח לאורך כל השנה (הקווים שיחברו את שיקגו למזרח אירופה, למשל, יהיו עונתיים בלבד).

החברה צפויה להפעיל 3 טיסות שבועיות בין נמל התעופה הבינלאומי דאלאס/פורט וורת' לבין נמל התעופה בן גוריון באמצעות מטוס ה-787-900 "דרימליינר". הטיסה הראשונה תצא ב-9 בספטמבר 2020.

כזכור, בשנת 2015 הודיעה החברה - שעד אז הפעילה טיסה יומית בין פילדלפיה לנתב"ג - כי היא נאלצת לסגור את הקו מכיוון שהוא מביא להפסד של כ-20 מיליון דולר בשנה. הסבר זה לא התקבל בצורה טובה, שכן חברות אחרות דיווחו שהקווים שלהן ממזרח ארה"ב לישראל הם מהרווחים ביותר שקיימים. רבים העריכו כי הקשרים של "אמריקן איירליינס" לחברת התעופה "קטר איירווייז" היא זו שהביא לסיום השירות לישראל.

 

נמל התעופה הבינלאומי דאלאס/פורט וורת'. החל מהשנה ניתן יהיה לטוס אליו בטיסה ישירה (צילום: נמה"ת דאלאס/פורט וורת')

 

ואסו ראג'ה, בכיר ב"אמריקן", הסביר את ההחלטה לחדש את הטיסות לישראל ומדוע דווקא דאלאס נבחרה: "ישנה צמיחה כלכלית גדולה מאוד בצפון טקסס, וכאשר מביטים על תל אביב אפשר לראות שמדובר בשוק שלא מקבל מספיק טיסות מארה"ב. אנחנו נחבר בין ישראל לבין מרכז ומערב ארה"ב", הוא אמר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE