הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שמועות על פרידה? הצחקתם את כריס מרטין ודקוטה ג'ונסון
כוכבת "50 גוונים של אפור" וסולן להקת קולדפליי נצפו יחדיו בחוף פופולארי בלונג איילנד, וזאת לאחר חודשים ארוכים בהם השניים לא הופיעו יחדיו וחרושת של שמועות הציפה את הרשתות החברתיות

אחרי שצצו שמועות רבות על מצב הקשר הרומנטי של הזמר כריס מרטין והשחקנית דקוטה ג'ונסון, בני הזוג החליטו לשים סוף לחרושת השמועות והם יצאו לבלות יחדיו בחוף הים בניו יורק.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ג'ונסון ומרטין בילו בים ואז יצאו להליכה על חוף הים

 

מרטין, שמוכר לרבים בשל היותו סולן להקת קולדפליי, וג'ונסון, שכיכבה בסרטים כגון "חמישים גוונים של אפור", נראו מאושרים מתמיד. הם שיחקו ביחד במים (בשלב מסוים מרטין סחב את ג'ונסון על הגב) ולאחר מכן לא התביישו להסתובב בחוף, וזאת למרות עשרות הצלמים שגדשו את המקום.

בחודשים האחרונים השניים לא נצפו יחדיו, דבר שהוביל לגל של שמועות אודות פרידה אפשרית, אך כעת נודע שהסיבה לכך הייתה הלו"ז של שניהם. ג'ונסון סיימה לאחרונה את הצילומים עבור הסרט Covers, ולאחרונה נצפתה גם בהצגת הבכורה של הסרט "The Peanut Butter Falcon" שבו היא מכבבת לצד שיה לה-באף.

מרטין מצדו היה עסוק בחודשי הקיץ בבילויים ביחד עם שני ילדיו - מוזס ואפל - שאותם הביא לעולם עם אשתו לשעבר, השחקנית גווינת' פאלטרו. 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE