הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מצוד בפלורידה אחר אדם שרמז על כוונתו לבצע טבח המוני נוסף בוולמארט
טרנד מזעזע חדש תופס השבוע תאוצה עם חקיינים לרוצח באל פאסו שירה למוות ב-22 בני אדם. לסניפי הרשת במדינה מגיעות בימים האחרונים שיחות ואף ביקורים של כאלו המאיימים במפורש לשחזר אירועי ירי דומים. המשטרה כבר עצרה חשוד אחד ומנהלת חיפושים אחר אחד נוסף

ארבעה ימים בלבד לאחר שיותר מ-20 איש נהרגו ועשרות נוספים נפצעו באירוע ירי בסניף וולמארט באל פאסו, גבר נכנס אל סניף הרשת בפלורידה ושאל את העובד אם הם "מחזיקים בכלי נשק שיכול להרוג רבים". מסתבר שמדובר באחת ממספר תקריות דומות שאירעו ברחבי פלורידה מאז הירי בטקסס.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


החשוד אחריו מחפשת המשטרה בפלורידה על רקע סניף וולמארט (צילום: AP / משטרת פורט סנט לוסי)

 

ביום ראשון האחרון, יממה אחת בלבד לאחר הטבח הקשה באל פאסו, שיחת טלפון בעלת אופי מאיים התקבלה בסניף וולמארט באי מריט (Meritt Island) שבמרכז פלורידה. על פי המשטרה המקומית, המתקשר סיפר לעובד שענה לשיחה כי בכוונתו "לפוצץ את המקום". בתום חקירה, משרד השריף במחוז הצליח לאתר ולעצור את ריצ'רד סיפרסד, החשוד במעשה.

תושב פלורידה נוסף, ויין לי פדג'ט ממחוז הילסבורו (אזור טמפה), נעצר אף הוא בחשד שאיים לבצע אירוע ירי המוני בסניף ולמארט בעיירה גיבסונטון. בחקירתו סיפר החשוד שהוא "הסתקרן מאירועי הירי בטקסס ואוהיו".

 

החשוד אחריו מחפשת המשטרה בפלורידה על רקע סניף וולמארט (צילום: משטרת פורט סנט לוסי / רויטרס)

 

בעקבות אירועי הירי הקשים באוהיו וטקסס, רשויות אכיפת החוק בפלורידה החליטו שלא להסתכן ולחקור כל אירוע מסוג זה. לכן ניתן להבין את משטרת פורט סנט לוסי, שהוזעקה אמש לסניף וולמארט המקומי בעקבות לקוח ששאל אודות "כלי נשק שיכול להרוג המונים".

על פי המשטרה, מדובר בגבר לבן בשנות החמישים לחייו בעל שיער בצבע שחור-אפור וזקן צרפתי. בעת הביקור בסניף הוא לבש חולצה שחורה ומכנס בהיר. המשטרה החליטה לפרסם את התמונתו כפי שתועד במצלמות האבטחה של הסניף, וזאת בתקווה שמי מחבריו או בני משפחתו יסייעו בזיהוי שלו.

מוקדם יותר היום (חמישי) המשטרה פרסמה עדכון בנוגע לכלי הרכב שבו עושה שימוש החשוד. ככל הנראה מדובר במכונית שברולט סיברינג לבנה בעלת שתי דלתות, ועל פי החשד הוא נסע לכיוון דרום לאחר שיצא מהסניף. עוד הוסיפה המשטרה כי החשוד שאל את עובד הסניף בנוגע לכלי הנשק פעמיים. העובד ההמום אמר לו, "זה לא מצחיק", והחשוד השיב, "אני יודע".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE