הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קורטני קרדשיאן חושפת את הקשיים שעברה כאשר אחיותיה זכו להצלחה אדירה
האחות הגדולה למשפחת הריאליטי המוכרת סיפרה בראיון לכתב העת "גלמור" על תחושותיה כאשר האחיות הקטנות הקטנות הלכו בדרכן. "תמיד עבדנו ביחד, ואז שכל אחת התחילה לעבוד באופן עצמאי חשבתי לעצמי, 'מה אני רוצה'?", היא סיפרה

אין זה סוד שבני משפחת קרדשיאן-ג'נר הם אנשי עסקים מצליחים, והשבוע הודתה קורטני קרדשיאן שהיא התקשתה להציע על מה שהיא באמת רצתה לעשות בחייה בזמן שאחיותיה הצעירות כבר מצאו את דרכן.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מימין לשמאל: קנדל ג'נר, קים קרדשיאן, קורטני קרדשיאן, קריס ג'נר, קיילי ג'נר, קלואי קרדשיאן (צילום: Shutterstock)

 

"תמיד עבדנו על כל מיני פרויקטים ביחד, אז שכל אחת הלכה לדרכה והתחילה לעשות דברים באופן עצמאי, התחלתי לחשוב לעצמי 'מה אני רוצה לעשות'", סיפרה קרדשיאן בת ה-40 לכתב העת הפופולארי Glamour. "כולם לחצו עליי, אבל אני רק רציתי להתמקד בלהיות אמא טובה", היא אמרה. עוד חשפה האחות הגדולה במשפחה קרדשיאן שהיא "לא רצתה משהו מעבר לאימהות", אך שקלה את כל האפשרויות.

כאמור, כל בני משפח קרדשיאן-ג'נר הצליחו ליצור לעצמם עיסוק משלהם: קים השיקה בשנת 2017 את חברת KKW Beauty, והיא אף נרשמה ללימודי משפטים. קלואי עומדת מאחורי חברת הביגוד Good American, והיא גם משמשת כמנחה בתוכנית "Revenge Body" בערוץ "!E". קנדל ג'נר הפכה לדוגמנית מצליחה, וקיילי הפכה למיליארדרית בזכות חברת האיפור Kylie Cosmetics.

קורטני השלימה פערים כאשר הקימה את אתר האינטרנט Poosh, וזמן קצר לאחר ההקמה היא אמרה שהיא "מתרגשת מכל ההשראה שהיא מקבלת. כשאני נכנסת למשהו, אני הולכת עד הסוף. המוח שלי תמיד פועל ואני די פרפקציוניסטית, לכן חשוב לי שיהיה באתר צוות טוב שיהיו פרפקציוניסטים כמוני".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE