הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
3 שנים לאחר הרכישה: ברי לארסון מכרה את ביתה בהוליווד הילס בהפסד
כוכבת "קפטן מארוול" שזכתה בפרס אוסקר לשחקנית הטובה ביותר על הסרט "חדר" מכרה את הנכס חודשים בודדים לאחר שהחליטה למכור אותו. עם זאת, היא נאלצה להפחית במחיר ובכך היא קיבלה פחות ממה ששילמה על הבית

שחקנית הקולנוע ברי לארסון מכרה לאחרונה את ביתה שבשכונת הוליווד הילס בלוס אנג'לס, אך מסמכים רשמיים מעידים על כך שכוכבת "חדר" הפסידה כסף על הנכס.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לארסון על רקע תמונות הבית שנמכר (צילום: Getty Images / סוכנות הנדל"ן "Compass")

 

הבית הוצע למכירה לראשונה בחודש אפריל האחרון כאשר מחירו עמד על 2.34 מיליון דולר, אולם בהמשך המחיר ירד ל-2.17 מיליון דולר. לשם השוואה, כאשר לארסון רכשה את הבית לפני קצת יותר משלוש שנים, היא שילמה 2.25 מיליון דולר עבורו.

בבית שנבנה בשנת 1952 ישנם שלושה חדרי שינה ושלושה שירותים, והוא עוצב באופן פתוח אשר מחבר בין החדרים השונים. בנוסף, מהמטבח ניתן לראות את החצר האחורית בזכות חלונות מהרצפה ועד לתקרה.

פרטים על הרוכש לא נמסרו, ולא ידוע אם לארסון מתכוונת לעבור לבית אחר בעיר. כאמור, לארסון כיכבה בסרט "חדר" שיצא בשנת 2015, ועל תפקידה כאם בשם ג'וי היא זכתה בפרס אוסקר לשחקנית הטובה ביותר. לארסון הפכה לפופולארית עוד יותר כאשר כיכבה בשני סרטי מארוול שיצא בחודשים האחרונים: "קפטן מארוול" (בו היא מגלמת את הדמות הראשית) ו"הנוקמים: סוף המשחק".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE