הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בעקבות קשרי היו"ר לנשיא טראמפ: אקווינוקס תתרום מיליון דולר לחמש עמותות
בשבוע האחרון נודע כי יו"ר חברת האם של רשת חדרי הכושר מארח בביתו אירוע התרמה לנשיא טראמפ. רבים קראו להחרים את הרשת, דבר שגרם למנכ"ל לשלוח מייל למינויים ובו הודיע כי על התרומה. "הרשת נבנתה על תשית של שוויון, יושר, אמפתיה וכבוד הדדי", הוא כתב

רשת חדרי הכושר אקווינוקס הודיעה כי תרמה מיליון דולר למספר עמותות, ביניהן ארגונים התומכים בזכויות קהילת הלהט"ב, וזאת ימים בודדים לאחר שנודע כי יו"ר הרשת, סטיב רוס, אירח אירוע התרמה לכבוד הנשיא טראמפ.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מפגינים מחוץ לסניף אקווינוקס, בשבוע שעבר בווסט הוליווד (צילום: Getty Images)

 

רוס הינו יו"ר של חברת האם של חדר הכושר, "Related Companies", שהיא גם חברת האם של מותגים כגון SoulCycle ו-Blink Fitness. לאחר שנודע כי רוס אירח אירוע התרמה מפואר בבית בהאמפטונס, רבים קראו להחרים את הרשת.

ידוענים רבים כגון כריסי טיגן ובילי אייכנר אף פנו למעריצים שלהם באמצעות הרשתות החברתיות והפצירה בהם לבטל את המינוי לחדר כושר היוקרתי: "מעניין מה המדיניות של הרשת בנוגע לביטולים בעקבות הגילוי שבעלי הרשת מאפשר גזענות ורצח המוני?", כתב אייכנר בחשבון הטוויטר שלו.

בהמשך הקומיקאי כתב פוסט נוסף בנושא: "כסף מדבר, בייחוד בכל הקשור למפלצות האלה. כל מי שלא מחליף חדר כושר בגלל אי הנוחות צריך להתבייש".

 

אילוסטרציה (צילום: Getty Images)

 

יומיים לפני שהתקיים אירוע ההתרמה עבור הקמפיין של הנשיא טראמפ, אקווינוקס התעקשה כי "אין לה כל קשר" לאירוע ושרוס הוא "משקיע פאסיבי שאינו מעורב בניהול הרשתות". אך ביום חמישי האחרון מינויי הרשת קיבלו מייל מהמנכ"ל הארווי ספיבאק ובו הבכיר הודה כי "השבוע האחרון היה קשה על כל החברה".

"אני מתנצל על כך שהאירוע השפיע על הקהילה שלנו ואני מתנצל שלא אמרנו יותר בנושא. זה לא שהתעלמנו מהמצב, שכן אני בעצמי הסתובבתי בסניפים ושמעתי את מה שיש להרבה מכם לומר. אני גאה שגם באירוע קשה כמו זה חברי הקהילה שלנו מקשיבים ומכבדים אחד את השני", הוא כתב.

עוד אמר המנכ"ל כי רוס מחזיק ב"נתח קטן של החברה": "הרשת נבנתה על תשית של שוויון, יושר, אמפתיה וכבוד הדדי. רוס הוא אחד המשקיעים, בדיוק כמוני. אבל הוא לא מנהל את החברה, זה התפקיד שלי", הוא כתב.

 

המייל שנשלח למינויי הרשת (צילום: Shutterstock / אקווינוקס)

 

כאמור, החברה הודיעה כי תתרום מיליון דולר לחמש עמותות שונות: "Cycle for Survival" אשר מממנת מחקרים רפואיים בנוגע למחלת הסרטן; "The Heroes Project" אשר מסייעת ליוצאי צבא ארה"ב שנפצעו; עמותת "Move for Minds" שחוקרת תרופות חדשות למחלת האלצהיימר; "Felix Organization" אשר מחלקת מזון לילדים נזקקים ו-"House Ballroom", ארגון שמשרת את קהילת הלהט"ב.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE