הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
גיבורת היום בפלורידה: בן זוגה לשעבר הצהיר על כוונתו לשבור את שיא הקורבנות - היא לא היססה לרגע והגיבה
טריסן וויקס בן ה-25 רצה להיות הרוצח הגדול בתולדות ארה"ב ופירט על כך במספר הודעות מאיימות. בזכות תושייתה של האקסית, הוא נלכד."כשמעמיקים ברקע של אותו בחור, קל להגיע למסקנה שמדובר בפרופיל הטיפוסי של יורה המוני", אמר השריף המחוזי.

אשה מפלורידה שבן זוגה לשעבר, שלח לה הודעות במכשיר הטלפון, על כוונתו לשבור את שיא הקורבנות באירוע ירי, ואשר הוסיף כי "100 הרוגים יהיה מספר נחמד", הוכתרה כגיבורת היום לאחר שסייעה במעצרו.

ביום שישי האחרון נעצר טריסטן וויקס בן ה-25, תושב דייטונה ביץ', לאחר שאותרו שורת הודעות SMS בהן הוא נכתב כי ברצונו למות תוך כדי הנאה מכך", זאת לפי לשון הצהרת משרד שריף מחוז וולוסייה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מרטין וויקס בעת מעצרו. צילום: דוברות משטרת מחוז וולוסייה

נגד הצעיר הוגש כתב אישום בגין איומים לביצוע אירוע ירי המוני במטרה להביא לכמות הרוגים מקסימלית. המשטרה מסרה כי באחת ההודעות כתב החשוד, "ביה"ס זו מטרה קלה מידי, אני רוצה לפתוח באש על קהל ברדיוס של 3 מייל ובכך לשבור שיא קורבנות שנרשם אי פעם", אם לא די במלל מעורר שאט הנפש, הרי שלצד משפטים אלו, הוא הוסיף אימוג'ים המתארים שמחה ובכי.

להגנתו טען וויקס כי אין להעמידו לדין בשל העובדה שאלו היו מילים חסרי משמעות שכן מעשית, לא ביצע שום טבח. עוד הוסיף שאינו נושא כלי נשק, אך חיפוש בדירתו אותר רובה ציד ו-400 מחסניות. הוא אף הודה במשיכתו לירי המוני.

"כשמעמיקים ברקע של אותו בחור, קל להגיע למסקנה שמדובר בפרופיל הטיפוסי של יורה המוני", אמר השריף מייקל צ'יטווד, לכלי התקשורת, "הוא איבד את עבודתו, נפרד מבת זוגו, שרוי בדיכאון ובבעלותו כלי נשק. כל זה לצד התבטאויותיו על רצונו להיות הרוצח הגדול בהיסטוריה של ארה"ב".

צ'יטווד שיבח את בת זוגו לשעבר של העצור על מהירות תגובתה והגדיר אותה כגיבורה. לדבריו היא סייעה במעצר בזכות המידע שסיפקה, באמצעותו נעצר וויקס בחניון סופר מרקט.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE