הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בתי מלון רבים בלאס וגאס מייקרים את "דמי הנופש"
ברבים מבתי המלון בסטריפ המפורסם של לאס וגאס תידרשו לשלם קרוב ל-50 דולר נוספים מדי לילה עבור שירותים כמו וייפיי, בריכה ושאטל לשדה התעופה גם אם אין לכם כל כוונה לעשות בהם שימוש. לאחרונה מספר בתי מלון ייקרו את השירות, אך מנכ"ל סיזרס מזהיר: "יגיע היום שבו דמי הנופש יהיו הקש שישבור את גב הגמל"

כל מי שביקר בלאס וגאס וביקש להתאכסן בבית מלון ב"סטריפ" המפורסם בוודאי יכיר את החיוב הנוסף שלעיתים רבות אנחנו שוכחים כאשר אנחנו מנסים לחשב את עלות הטיול - דמי הנופש, או Resort Fee. לא רק שתופעת דמי הנופש לא נעלמת, אלא היא הופכת להיות דרך מרכזית שבה בתי המלון מרוויחים המון כסף.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מלונות רבים ב"סטריפ" ייקרו את דמי הנופש (צילום: Shutterstock)

 

מאז חודש מאי האחרון, שתי חברות ענק הודיעו שהן מייקרות את דמי הנופש בבתי המלון שלהן, וכעת עולה החשש כי הצעד יפגע בתיירים המגיעים לנבדה כולה ולאס וגאס בפרט.

ב-1 באוגוסט הודיעה חברת MGM Resorts כי תייקר את דמי הנופש ב-6 דולר בשלושה בתי מלון שנמצאים בסטריפ: "אריה", "Vdara" ו-"בלאג'יו". כתוצאה מכך, כל מי שלן במלונות הללו יידרש להיפרד מסכום של 45 דולר בלילה, וזאת בנוסף לתשלום על החדר עצמו. ההחלטה של MGM לייקר את השירות מגיעה על רקע החלטה דומה שהתקבלה לפני כשלושה חודשים ע"י חברת Wynn Resorts, שהעלתה את דמי הנופש ב-Winn ו-Encore ל-45 דולר ללילה.

"אנחנו תמיד בוחנים את המחירים כדי לוודא שהם משקפים את הנוף העסקי ואת השירותים שמוצעים", הסביר דובר MGM, בריאן אהרן.

 

פירוט דמי הנופש במלון "הארד רוק". אורח מחויב לשלם את הסכום גם אם לא יעשה שימוש בשירותים (צילום: AP)

 

אורחים בבתי המלון נדרשים לשלם את דמי הנופש כדי לכסות את העלויות של שירותים מסוימים כגון וייפיי, גישה לבריכה וארוחת בוקר בחינם - אך האורח נדרש לשלם את הסכום בכל מקרה, גם אם אין לו שום כוונה לעשות שימוש באף אחד מהשירותים המוצעים.

ברוב המלונות, ההוצאה על דמי נופש מהווה כרבע מהעלות. כך למשל, לילה במהלך סוף שבוע בנובמבר בבית מלון MGM Grand יעלה 145 דולר, אך לאחר הוספת מסים ודמי נופש, המחיר מזנק ל-206 דולר.

כרגע, אין הרבה אפשרויות נוספות ומי שירצה להתארח באותם בתי מלון ייאלץ לשלם גם את דמי הנופש. אך בתחילת החודש צוטט טוני רודיו, מנכ"ל חברת Ceasers Entertainment, כשהוא מזהיר כי התייקרות דמי הנופש עלולה לפגוע בשורה התחתונה של כל המלונות: "יגיע היום שבו דמי הנופש יהיו הקש שישבור את גב הגמל. עוד לא הגענו לשם, אבל עלינו להיזהר כשאנחנו מייקרים את זה שוב", הוא אמר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE