הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"נמנע כאן אסון כבד"
תושיה של אחד העובדים מנעה ככל הנראה מספר רב של אבידות בנפש לאחר שטבח מתוסכל שהועסק במלון בלונג ביץ' פירט על כוונתו לירות באורחים ובעובדים. בחיפוש בביתו נמצאה כמות תחמושת גדולה. "בזכות הדיווח ניצלו חיי אדם" אמר מפקד המשטרה

סיכון ממשי לביצוע אירוע ירי סוכל על ידי משטרת לונג ביץ' שעצרה עובד ממורמר במלון מריוט לאחר שאמר לעמיתיו במקום כי הוא מתכנן לירות בכל מי שיפגוש בעבודה.לפי הודעת המשטרה, רודולפו מונטויה בן ה-37 נעצר ללא התנגדות בביתו שבהנטיגנטון ביץ' בערב יום שלישי, בו נתגלו כמויות גדולות של כלי נשק ותחמושת.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ארסנל כלי הנשק שאותר בביתו של החשוד. צילום: משטרת לונג ביץ'

"אני מאמין שנמנע כאן אסון כבד" אמר ראש עיריית לונג ביץ', רוברט גרסיה. החקירה החלה בעקבות דיווח של אחד העובדים למשטרה על איום מפורש לבצע אירוע ירי במלון מריוט מצד עובד אחר. מונטויה הועסק כטבח במלון וככל הנראה אינו היה שבע רצון משינויים במצבת כוח האדם במקום.

על פי החשד, הוא תיאר בזעם כיצד יפגע בעובדים ובאורחי המלון ובאיזה נשק ישתמש לביצוע המעשה.

"הייתה לו תכנית ברורה וממוקדת להוציא לפועל אירוע אלים שעלול היה להביא למספר קורבנות רב", אמר מפקדת משטרת לונג ביץ', רוברט לונה, שהוסיף כי היא נמנעה תודות לעירנות העובד שיידע את הרשויות ועל ידי כך אותרו כלי הנשק ובוצע המעצר.

 

מלון מריוט בלונג ביץ'. צילום: יח"צ

"במעשהו הוא כנראה הציל חיי אדם" אמר לונה וביקש להעיר את תשומת לב הציבור לנהוג בעתיד באותו אופן אם וכאשר מי מהם יחשף למקרה דומה, "זו הדרך היחידה למנוע תקריות כאלו" 

"ראינו לאחרונה אינספור מקרים של אלימות חסרת הגיון ברחבי המדינה,ואני רוצה להעביר מסר לכולם שאם אתם רואים,שומעים או קוראים על איום לביצוע פעילות חשודה, אני מאמין שזו חובתכם לדווח על כך למשטרה".

כעת נבדק גם כיצד השיג מונטויה את הכמות הגדולה של כלי הנשק והתחמושת. לפי המשטרה לא היה לו רקע פלילי אך חלק מכלי הנשק כלל אינם מורשים להחזקה בקליפורניה.

הוא כעת נמצא בחקירת בלשי המשטרה ועצור בגין החזקת נשק ואיום ממשי לפגיעה בבני אדם.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE