הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מיזורי: עכביש נדיר וארסי הוצא מאוזנה של אישה
תושבת מיזורי סברה שמקור הכאב הוא במים שנכנסו לאוזן, והיא ניגשה למרפאה מקומית על מנת לבחון את הבעיה. "לא הייתי בפאניקה, ומהר מאוד הם עשו צילום וראו שמדובר בעכביש", היא שיחזרה. רק בהמשך נודע לה כי מדובר בזן ארסי במיוחד

סוזי טורס, תושבת העיר קנזס סיטי שבמיזורי, חשבה שמים נכנסו לאוזן שלה, אך כאשר היא החליטה לבדוק את העניין עם רופא, היא נדהמה לגלות כי מדובר בעכביש ארסי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


עכביש מסוג ארסן חום (צילום: Getty Images)

 

"הרופאה יצא מהחדר ואמרה שהיא הולכת להתייעץ עם רופאים אחרים", סיפרה טורס לגבי הרגע שהבינה כי לא מדובר במים. "ואז היא חזרה לחדר ואמרה, 'אני חושב שיש חרק כלשהו שם'", היא שיחזרה.

בשלב זה, לא היה ברור מה בדיוק נכנס לאוזן שלה, אך לרופאים לא היה ספק שמדובר בחרק. "לא הייתי בפאניקה, ומהר מאוד הם עשו צילום וראו שמדובר בעכביש. היה להם את כל הכלים הנדרשים והם הפעילו את הקסמים שלהם והצליחו להוציא אותו", סיפרה טורס.

רק בהמשך התברר כי מדובר בעכביש מסוג ארסן חום, וכפי שניתן ללמוד משמו - מדובר בעכביש ארסי ונדיר. למזלה של טורס, בדיקות העלו שהיא ללא ננשכה ע"י העכביש: "אני די מפחדת מעכבישים, מעכשיו אני הולכת לישון עם אטמי אוזניים", היא אמרה.

על פי המרכזים לבקרת מחלות ומניעתן (CDC), נשיכה של ארסן חום עלול לגרום לגירודים, כאב בשרירים, הגברת הזיעה, כאבי ראש, תחושת בחילה ועוד. על פי ההמצלות, כל מי שננשך ע"י עכביש מסוג זה נדרש להתפנות למרפאה או בית חולים באופן מיידי.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE