הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"כסף ופרסום הם שהניעו אותי": קים וקניה בראיון חושפני
הראפר הפופולארי ראיין את אשתו כוכבת הריאליטי לכבוד כתבה שתפורסם ב"ווג" בחודש הבא. על השאלה האם היא מתחרטת שחיי משפחתה הפכו לעניין ציבורי במשך יותר מעשור, השיבה קים כי היא "אוהבת את הקול והפלטפורמה שקיבלתי, אבל הייתי שמחה לקבל קצת יותר פרטיות

קים קרדשיאן-ווסט שיתפה את מעריציה בחוויות שצברה במשך השנים שבהן התפרסמה והתעשרה, בראיון שהעניקה לבעלה, הראפר קניה ווסט.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קים וקניה קרדשיאן-ווסט (צילום: Getty Images)

 

קים ראיין את אשתו לכבוד כתבה שתפורסם בכתב העת "ווג" בחודש הבא, והוא ניצל את ההזדמנות כדי לשאול שאלות אישיות וקשות.

קרדשיאן הפכה לאחד האנשים הכי מוכרים בתעשיית הבידור לאחר שהתוכנית "משפחת קרדשיאן" עלתה לשידור ב-2007, ומאז היא עוסקת בתחומים אחרים כגון אופנה. לאחרונה היא אף בחרה לנצל את מעמדה כדי לקדם רפורמה במערכת הענישה האמריקאית, היא גם נמצאת בעיצומי הלימודים לקראת תואר במשפטים.

"הרבה אנשים טועים וחושבים שאני לא צריכה ללמוד ושרכשתי את התואר, אבל זה ממש לא נכון. ה'ווייב' שלי זה שלא מעריכים אותי ואז אני מתעלה על הציפיות", היא אמרה.

קניה שאל את קים היא מתחרטת על כך שחייה הפכו לתוכנית ריאליטי: "אפילו ברגעים הקשים ביותר שהיו לי אני לא מתחרטת על זה. אנשים פנו אליי במשך השנים וסיפרו שהתוכנית סייעה להם בקשיים השונים בחייהם. אני אוהבת את העובדה שקיבלתי קול ופלטפורמה, אבל גם הייתי שמחה לקבל קצת יותר פרטיות", היא אמרה.

קים אף חשפה את מה שהניע אותה בתחילת דרכה בתעשיית הבידור: "כסף תמיד היה מטרה, אבל יש לי אובססיה מביכה לפרסום. אני מסכימה ש'אובר-פרסום' יכול להיות ממכר", היא אמרה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE