הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תושב פלורידה נשלח לכלא לאחר שאיים לרצוח את ברני סנדרס
אל משרדו של הסנאטור היהודי התקבלו שיחות בעלות תוכן אנטישמי ואלים, לרבות האיום "לערוף את הראש של סנדרס בסגנון דאע"ש". החקירה הובילה אל רוברט פראטרש, תושב פלורידה בן 58. לפני כחצי שנה הוא הורשע, ואתמול קבע בית המשפט כי יעביר את התקופה הקרובה מאחורי סורג ובריח

בית המשפט הפדרלי בפלורידה גזר 15 חודשי מאסר על תושב המדינה בן 58 אשר איים לפגוע בסנאטור היהודי ברני סנדרס.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הסנאטור סנדרס בכנס בסן פרנסיסקו מוקדם יותר השנה (צילום: AP)

 

על פי החשד, רוברט פראטרש מהעיר קיסימי (Kissimmee) התקשר למשרדו של הסנאטור בוורמונט והשאיר שלוש הודעות קוליות, לרבות אחת שבה איים "לערוף את ראשו בסגנון דאע"ש".

לפי המשרד התובע הכללי של מרכז פלורידה, פראטרש אף שלח מייל עם סרטון של הוצאה להורג שבוצע ע"י ארגון הטרור. מעבר לאיומים כנגד סנדרס, השיחות מלאות בקללות וגידופים אנטישמיים.

היות שפראטרש הוא תושב פלורידה והשיחות המאיימות הוקלטו במשרדו של הסנאטור בוורמונט, הפשע שביצע הפך לעבירה פדרלית. בחודש אפריל האחרון קבע חבר המושבעים במשפטו כי הוא אשם, וכאמור הבוקר נגזרו עליו 15 חודשי מאסר בבית כלא פדרלי.

הסנאטור סנדרס התמודד ב-2016 על מועמדות המפלגה הדמוקרטית לנשיאות על אף העובדה שהוא אינו משתייך למפלגה ונחשב ל"עצמאי". גם כעת הוא מתמודד מול דמוקרטים נוספים כגון ג'ו ביידן על המועמדות לקראת בחירות 2020.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE