הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תושב מישיגן מואשם ברצח אשתו 5 שנים לאחר פטירתה
בכתב האישום נטען כי ג'ייסון האריס הציע סכום של כ-5 אלף דולר כדי שאשתו תירצח, אולם התוכנית השתבשה ברגע האחרון. הוא לקח את העניינים לידיים ושפך הרואין אל תוך החלב והקורנפלייקס של אשתו. רק כעת, שנים לאחר מותה ובתום בדיקה נוספת של חוקר מקרי המוות, נקבע כי מדובר ברצח ולא מנת יתר

תושב מדינת מישיגן נעצר בחשד כי ניסה לשלם עבור רציחת אשתו, וכאשר הדבר לא יצא אל הפועל הוא לקח את העניינים לידיים והרעיל אותה עם סמים מסוג הרואין.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

החשוד, ג'ייסון האריס, נעצר השבוע, קצת פחות מחמש שנים לאחר שאשתו נפטרה. על פי התובע במחוז ג'ניסי, דיויד לייטון, בכתב האישום שהוגש נגד האריס מופיעים 3 עבירות, ביניהן רצח מדרגה ראשונה, שידול לרצח והרעלה באמצעות חומר מבוקר.

כל אחד משני הסעיפים הראשונים עלול לגרור מאסר עולם. "אנחנו מאמינים שמר האריס רצח את אשתו. תשתית הראיות מצביעה על כך שהוא שם הרואין בקורנפלקס ובחלב בביתו בלילה שבו היא מתה", נמסר מהתובע.

על פי עורך דינו של החשוד, ניקולס רובינסון, האריס כפר באשמה ומוחזק בבית הכלא של המחוז ללא האפשרות להשתחרר בערבות.

לדבריו, האריס נמצא בתקופת אבל כבר שנים ארוכות, והוא משתף פעולה עם החוקרים: "הופתענו, ולמען האמת אנחנו מאוד עצובים לשמוע שהקביעה המקורית, לפיה מדובר בצריכת מנת יתר, שונתה והובילה להגשת כתב האישום", אמר רובינסון.

לייטון הסביר שחוקר מקרי המוות של המחוז ערך חקירה יסודית ומעמיקה, ובסופו של דבר החליט לשנות את סיבת המוות מתאונה לרצח.

לייטון אף סיפק פרקים נוספים על היום שבו הוזעקה המשטרה המקומית אל בית המשפחה בספטמבר 2014. אחרי שאשתו של האריס, כריסטינה, נמצא ללא רוח חיים, בלשי המשטרה החלו לשאול את השכנים לגבי טיב היחסים של בני הזוג.

 

האריס בבית המשפט. משמאל: כריסטינה, אשתו שנרצחה (צילום: מש' האריס / רויטרס)

 

אחד השכנים חשף כי האריס סיפר שאשתו "נאבקת בצינון" בימים שלפני מותה, אך לא מעבר לכך. החוקרים הצליחו להבין שכריסטינה אכלה קורנפלייקס לפני מותה, מידע שבאותם רגעים לא היה נראה כקריטי ביותר.

ימים בודדים לאחר מותה של כריסטינה, אחיו ואחותו של האריס הגיעו למשטרה וסיפרו ששמעו אותו אומר דברים כמו "הייתי שמח להיפטר ממנה". לפי ליידן, הם גם סיפרו שסברו שהאריס בגד באשתו לפני מותה.

המידע החדש הזה, ביחד עם קביעת חוקר מקרי המוות של המחוז, הובילה את השוטרים לחשוד בהאריס. הם פתחו את החקירה מחדש ושוחחו עם כמה מכרים וחברים לעבודתו.

הם גילו שהוא שאל לפחות חלק מהם בנוגע לסוגים שונים של כדורים ותרופות, לרבות האם יש כדורים ללא טעם או ריח.

אחד העובדים אף סיפר לחוקרים שהאריס טען בפניו ששילם 5,000 דולר למישהו כדי שירצח את אשתו, אך הוא נעצר לפני שהספיק לעשות זאת.

באשר למניע, ליידן סבור כי כסף עמד מול עיניו של האריס כאשר בחר לרצוח את אשתו: "הוא פוטר לאחרונה מעבודתו בגלל שנכשל בכמה בדיקות סמים. אבל בינתיים הוא קיבל 120 אלף דולר מהביטוח חיים של אשתו", הוא אמר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE