הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לתשומת לבם של נהגי לוס אנג'לס: אלה האזורים בהם חולקו הכי הרבה דו"חות חנייה
השבוע פורסם מחקר ע"י חוקרים ב-USC, שבחנו נתונים רשמיים של משרד התחבורה ותקציב העירייה. מהם עולה כי במרכז העיר חולקו כעשירית מסך דו"חות החנייה שחולקו בכל העיר. הבשורה החיובית ביותר היא ירידה של כ-13% בכמות הדו"חות לעומת שנה שעברה

פקחי החנייה בלוס אנג'לס חילקו דו"חות לנהגים באזור דאונטאון לוס אנג'לס מאשר כל שכונה אחרת בעיר, כך עולה מדו"ח שפורסם השבוע ע"י בית הספר לחקר התקשורת והעיתונות באוניברסיטת דרום קליפורניה (USC).

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: פליקר)

 

מרכז העיר לוס אנג'לס מוכר לתושבים כאחד האזורים הכי פקוקים, ובמבט חטוף מתוך הרכב ניתן לראות עשרות שלטים של מגרשי חנייה. ולמרות זאת, 105 אלף מתוך יותר ממיליון דו"חות שחולקו בלוס אנג'לס מתחילת השנה ועד סוף חודש יולי אירעו במרכז העיר.

כאמור, המחקר פורסם ע"י אנשי החוג לתקשורת ב-USC, שבחנו את הנתונים של משרד התחבורה בקליפורניה ונתונים מתוך תקציב העירייה.

על מנת להמחיש את כמות הדו"חות שחולקו באזור זה, במקום השני ניצב אזור הוליווד עם כ-55 אלף דו"חות חנייה, כמחצית מהכמות במרכז העיר. אזור וסטלייק הגיע למקום ה-3 והלא מכובד עם קרוב ל-36 אלף דו"חות חנייה.

עוד עולה מהמחקר כי בלא מעט שכונות נרשמה הפתעה חיובית. כך למשל, אזור קוריאה-טאון נחשב לאחד המקומות הקשים ביותר למצוא חנייה ברחוב בשעות הערב או בסוף השבוע. ניתן היה להעריך שבאזור כזה יירשמו הרבה דו"חות, אך בפועל השכונה מדורגת רק במקום השמיני.

 

מרכז העיר לוס אנג'לס ו-ווסטלייק (צילום: Shutterstock)

 

הבשורה הכי גדולה בדו"ח – לפחות עבור הנהגים – היא ירידה בסך כמות הדו"חות שחולקו בשבעת החודשים הראשונים של השנה. ב-2019 חולקו 1,070,440 דו"חות, 13.1% פחות מהתקופה המקבילה אשתקד, אז חולקו 1,232,235 דו"חות. כתוצאה מירידה זו, בעירייה הרוויחו 20 מיליון דולר פחות מהתקופה המקבילה בשנה שעברה.

עבירת החנייה השכיחה ביותר הייתה "ניקיון רחוב", מועד שבועי שאורכו כשעתיים ובו אסור להחנות בצד מסוים של הכביש (לפי השילוט). בגין עבירה זו חולקו בשבעה החודשים הראשונים של השנה 327,462 דו"חות. לשם השוואה, במקום השני דורגה עבירת החנייה בתשלום (בדומה לחנייה בכחול-לבן בישראל) עם כ-152 אלף דו"חות.

במקום השלישי דורגה עבירת חנייה באזור גרירה (מדרכה צבועה באדום), עליה חולקו כ-95 אלף דו"חות. אחרי עבירה זו דורגה עבירת החנייה במקום השמור לנכים (כ-74 אלף דו"חות).

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE