הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שירת הברבור? כ-100 סניפים נוספים של סירס ו-Kmart יסגרו
הרשת המשותפת של שני המותגים הוותיקים והמוכרים תשאיר רק כ-250 סניפים בשנה החדשה, ומספר זה צפוי לצנוח בשנה הבאה. באופן רשמי לא פורסמה רשימת הסניפים שתיסגר, אולם בתקשורת המקומית בניו ג'רזי דווח על סגירת ארבעה סניפים. "המטרה שלנו היא להשיב את הרשת למסלול הרווחיות תוך כדי שמירה על הכי הרבה משרות שרק ניתן", אמרו ברשת

קרוב ל-100 סניפי סירס ו-Kmart עתידים להיסגר בחודש דצמבר הקרוב, ובכך הם יצטרפו לעשרות סניפים נוספים של הרשתות שייסגרו בחודש הבא, כך הודיע חברת האם של שתי הרשתות - Transform Holdco LLC שהחליפה מוקדם יותר השנה את חברת Sears Holdings.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

בשלב זה, החברה לא פרסמה רשימה מלאה של סניפים שייסגרו, אך ארגוני חדשות מקומיים ברחבי ארצות הברית הצליחו לחשוף רשימה חלקית של הסניפים.

בעיתון "אסבורי פארק פרס" בניו ג'רזי צוטט בכיר בחברה כי ארבעה סניפים ייסגרו במדינה: בוויין, טרנטון, וול וסומרס פוינט. "זו הייתה החלטה קשה מאוד, אנחנו נמשיך לשרת את הלקוחות באמצעות אתר האינטרנט שלנו".

על אף העובדה שאין תאריך קונקרטי שבו הסניפים ייסגרו, ההערכות הן שכבר לקראת סוף חודש ספטמבר ניתן יהיה להתחיל לרכוש מוצרים בהנחות גדולות כאשר הרשת תנסה להיפטר מכל המלאי שלה. 

בתחילת חודש אוגוסט היו לרשת המשותפת של סירס ו-Kmart כ-380 סניפים ברחבי ארצות הברית. כזכור, בחודש פברואר האחרון הצליח אדי למפרט, לשעבר מנכ"ל סירס, למנוע את פשיטת הרגל כאשר הקים את Transform Holdco. כעת, עם ההחלטה לסגור כ-100 סניפים נוספים, בתחילת שנת 2020 צפויים להיות רק כ-250 סניפים ברשת הוותיקה.

ב-Transform Holdco הסבירו כי "המטרה נותרה כפי שהייתה בתחילת השנה: להשיב את הרשת למסלול הרווחיות תוך כדי שמירה על הכי הרבה משרות שרק ניתן".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE