הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מחדל בפדקס: משלוח של 500 כדורי נשק בלאס וגאס הגיע לכתובת הלא נכונה
תושב העיר הזמין את התחמושת באינטרנט על מנת ללכת למטווח עם חברים. הוא לא תיאר לעצמו שיהיה כה מודאג במשך שעות ארוכות מחשש שילדים או עבריין ישימו ידם על הכדורים

רגעי חרדה עברו על תושב לאס וגאס לאחר שכ-500 כדורי נשק שהזמין ברשת הגיעו לדבריו לכתובת הלא נכונה.

"כמה חברים שלי ואני תיכננו ללכת למטווח", סיפר ריצ'רד סיפולינו לכלי התקשורת, "וכשקבוצה של אנשים עושה זאת ביחד, תחמושת של 500 כדורים אוזלת יחסית במהירות תוך מקסימום שעתיים".

אך במשך שעות ארוכות לא ידע סיפולינו לאן נשלחה ההזמנה. "זה מאוד מדאיג אם כמות גדולה כזאת של תחמושת תגיע לידיים הלא נכונות", הוא אמר. את המשלוח עשה דרך פדקס ולאחר מכן, כאשר המשלוח לכאורה הגיע, הוא קיבל על כך הודעת אי מייל.

סיפולינו סיפר כי מיד הלך לכיוון דלת הכניסה אך כלום לא היה שם. "חששתי שזה בטעות הגיע לבית עם ילדים או לעבריין שעלול להשתמש בנשק לרעה. זכרונות הטבח במלון מנדליי בי לפני שנתיים חלפו במוחי".

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה. צילום: שאטרסטוק

אם לא די בכך, באותו שבוע, נעצר סטודנט בנבאדה כשבחזקתו 2,000 כדורי נשק מחשש שעמד להשתמש בהן לשם אירוע ירי.

סיפולינו ניסה ליצור קשר עם פדקס מספר פעמים ולדבריו הנציג השיב שאין באפשרותו ליצור קשר הנהג שמסר את משלוח התחמושת. "זה פשוט מעורר תהייה כיצד בימנו עם כל הטכנולוגיה סביבנו לא ניתן להשיג אדם ועוד במקרה שכזה".

רק לאחר חמש שעות מתוחות, הופיע הנהג מול דלת ביתו. "הוא התנצל ואמר שטעה, למרבה המזל המשלוח הונח על מפתן דלתו של שכני", אמר סיפולינו וסיכם את הפרשה, "אני לעולם לא אעשה זאת שוב. מעדיף לשלם אקסטרה 15 דולר בחנות כשהתחמושת אצלי מאובטחת מאשר לעבור המתח בו הייתי".

חברת פדקס מסרה בתגובה: בטיחות המשלוחים עד לבית הלקוח היא בראש סדר העדיפויות שלנו ואנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה במקרה הנוכחי. אפשרות של קבלת משלוח באמצעות חתימה עליו, תלויה בהחלטת הלקוח בלבד. ניתן למצוא במדריך פדקס פירוט לגבי מדיניותנו בנושא". 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE