הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הקומיקאי קווין הארט סובל מ-3 שברים בגבו, צפוי להשתחרר לביתו לקראת סוף השבוע
אשתו של אחד האנשים הכי מצחיקים בהוליווד מסרה כי הוא "עובר גיהנום" למרות הצלחת הניתוח. לדבריה, הוא "יהיה בסדר גמור"; במקביל נחשף כי עובר אורח הבחין בתאונה והזעיק את המשטרה. בהקלטות שפורסמו ע"י TMZ הוא נשמע כשהוא מנסה להרגיע את המעורבים בתאונה: "אמבולנסים בדרך, חברים"

השחקן והקומיקאי קווין הארט סובל משלושה שברים בגבו בעקבות תאונת הדרכים הקשה שבה היה מעורב בפאתי לוס אנג'לס במהלך סוף השבוע של חג הלייבור דיי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הארט על רקע זירת התאונה (צילום: באקגריד / רויטרס)

 

על פי הדיווחים באתר TMZ, הארט בן ה-40 עבר ניתוח ביום ראשון לאיחוי השברים. הניתוח עבר בהצלחה, אך באתר דווח כי הארט עדיין נמצא תחת השפעת משככי כאבים ושהוא "עובר גיהנום". פציעות מסוג זה מקשות על יכולת ההליכה של הפצוע, ובמקרים רבים הפצוע נותר משותק. אך במקרה של הארט ישנה אופטימיות זהירה, ומשפחתו מאמינה כי הוא "יתאושש באופן מלא מהתקרית".

 

 

כזכור, הארט ו-3 חברים נסעו במכונית האהובה עליו - פלימות' בריקודה משנת 1970 - באזור שד' מולהולנד במאליבו. בסביבות השעה 1:00 בלילה שבין שבת לראשון, הנהג (חברו של הארט בשם ג'ארד בלאק) איבד את השליטה על המכונית, שככל הנראה התהפכה. עובר אורח הזעיק את המשטרה, ובקלטות שפורסמו הבוקר הוא נשמע אומר: "הגג קרס לחלוטין, המכונית פחות או יותר נהרסה. כל הנוסעים ערים ולא נראה שיש להם פציעות רציניות". עוד נשמע העובר אורח, ששמו לא פורסם, לנחם את הארבעה: "אמבולנסים בדרך, חברים, אל תדאגו. הכל יהיה בסדר".

 

הארט ואשתו אניקו (צילום: Getty Images)

 

אשתו של הארט, אניקו פאריש, אמרה מחוץ לבית החולים שבו מאושפז בעלה כי הארט "מעולה, הוא יהיה בסדר גמור אחרי השיקום". עוד הוסיפה כי היא וקווין מצפים כי הוא ישוחרר מבית החולים עד סוף השבוע. במקביל, חקירת המשטרה מתמקדת במה הוביל לתאונה. בשלב זה נשללה האפשרות כי מי מיושבי הרכב היה תחת השפעת אלכוהול או סמים, אך החוקרים טרם הצליחו להצביע על סיבת התאונה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE