הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שיעור צרכני הקנאביס בקרב סטודנטים בארה"ב רושם שיא של 35 שנים
החוקרים מצאו כי 43% מהסטודנטים עישנו מריחואנה בחודש האחרון, עלייה של כ-5% לעומת השנה הקודמת. עם זאת, אחד ממחברי הסקר הסביר כי לא קיימים נתונים על שנות ה-60 וה-70, בהן צריכת קנאביס הייתה שכיחה יותר

כיום, סטודנטים הלומדים באוניברסיטאות ברחבי ארצות הברית צורכים מריחואנה באמצעות עישון או דרכים אחרות יותר מאשר ב-35 השנים האחרונות, כך עולה מסקר חדש שפורסם השבוע.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: AP)

 

כ-43% מהסטודנטים הודו שצרכו מריחואנה בשנה האחרונה, עלייה לעומת 38% שהשיבו בחיוב על השאלה לפני שנה, כך על פי סקר שנערך ע"י אוניברסיטת מישיגן. בנוסף, 25% מהנשאלים טענו שצרכו את הסם במהלך החודש האחרון. אשתקד, נתון זהס עמד על 21%.

כאמור, מדובר בשיעור הגבוה ביותר שנרשם בקרב סטודנטים אמריקאים מאז 1983. עם זאת, סטודנטים צורכים פחות קנאביס מאשר בני גילם שאינם סטודנטים: רק 6% מהלומדים באוניברסיטאות טענו שהם השתמשו בסם 20 פעמים או יותר בחודש האחרון, וזאת לעומת 11% בקרב אלה שאינם נמצאים במסגרת לימודית.

"תדירות השימוש היא שמדאיגה אותנו, כי היא עלולה לפגוע בבריאות הנפשית לאורך זמן", הסביר ג'ון שולנברג, חוקר באוניברסיטת מישיגן ואחד ממחברי הסקר. עוד הוסיף שולנברג כי הנתונים הושוו לאלה שבשנות ה-80, אך אין מידע קונקרטי לגבי שיעור צרכני הקנאביס בשנות ה-60 וה-70 שבהן עישון מריחואנה בקרב סטודנטים ככל הנראה היה בשיאו.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE