הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הנחה קבועה ומתנת יום הולדת: טרגט הציגה מועדון לקוחות חדש
רשת הענק ממשיכה בקרב על כיס הצרכן, ואחרי פיילוט ניסיוני של שנה וחצי היא החליטה להשיק את השירות ברחבי ארצות הברית כבר בתחילת החודש הבא. "14 מיליון רכישות בוצעו ע"י חברים במועדון במהלך הפיילוט", אמרו בחברה

רשת טרגט הודיעה מוקדם יותר היום (שני) כי היא תשיק את מועדון הלקוחות החדשה שלה - Target Circle - ב-6 באוקטובר בכל ארצות הברית בתום פיילוט ניסיוני מוצלח שנערך בשארלוט, פיניקס ודאלאס.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


סניף טרגט בניו יורק (צילום: Shutterstock)

 

כיום, טרגט מציעה ללקוחות כרטיסי אשראי ודביט מיוחדים המעניקים הנחה קבועה. במסגרת המועדון החדש, הלקוחות לא יידרשו לשלם דמי מנוי ולא יחוייבו בהוצאת כרטיס אשראי נוסף. במקום זאת, הם יקבלו הנחה קבועה והטבות נוספות.

לדברי הרשת, יותר מ-2 מיליון איש נרשמו למועדון ב-18 החודשים האחרונים בהם הפיילוט מתקיים. עוד נמסר כי הפיילוט זכה להצלחה אדירה, שכן 14 מיליון רכישות בוצעו ע"י חברים במועדון, שלטענת הרשת מוציאים יותר כסף מאשר לקוחות שלא רשומים למועדון, בן ברכישות בסניף והן ברכישות המקוונות.

"הלקוחות שלנו מאוד נהנים משלל ההטבות שהם מקבלים, זה הרבה מעבר למה שציפינו", אמר ריק גומז, מנכ"ל השיווק של טרגט. עוד הסביר גומז כי מעבר להטבה המיוחדת שניתנת ביום הולדת של הלקוח, חברים במועדון הלקוחות מקבלים הטבות נוספות, ביניהן הנחה בגובה 1% על סל הקניות, גישה מוקדמת להנחות מיוחדות ובחירת ארגוני צדקה מקומיים שטרגט תתרום להם כסף וציוד.

על פי הודעת הרשת, לקוחות יוכלו להירשם למועדון הלקוחות החדש בשבוע הראשון של אוקטובר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE