הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כך נפגשות אלפי מורות בארה"ב עם "שוגר דדיס'" תמורת טובות הנאה
"גברים רבים נהנים לפנק אשה", מספרת מחנכת בבית ספר יסודי אשר מהווה חלק מתופעה נרחבת במסגרתה נשים רבות שעובדות במערכת החינוך ומתקשות לקיים עצמן כלכלית, נפגשות עם גברים אמידים למטרת בילוי המסייע להן להשלים הכנסה. "בשבוע שעבר עשיתי 3,200 דולר" היא אומרת ובמקביל מדגישה שרק במקרים בודדים הדייט מוביל בסופו של דבר ליחסי מין. דוברות האתר מסרה כי מעל עשרת אלפים מורות מציעות דרכם את שירותיהן כ"שוגר בייבי"

נולה רוברסטון (שם בדוי) מודה שהיא נהנית מאורח חייה עם ה"שוגר דדי" שלה. "אם אני צריכה משהו, אני מבקשת ממנו", היא אומרת.

בריאיון לחדשות פוקס 5, מספרת המחנכת, אם חד הורית לשניים מלאס וגאס, כי היא אינה חושפת את שמה האמיתי מחשש לאבד את משרתה היומית בבית ספר יסודי בעיר. לדבריה, הרעיון לשמש כ"שוגר בייבי", נבע מהצורך להתגבר על קשיים כספיים אליהם נקלעה.

"חייתי בדוחק ממשכורת למשכורת. פיגרתי בתשלומי המשכנתה, רכב וחשבונות החשמל", היא מתארת את הימים טרם החליטה לארח חברה לגברים אמידים אשר בתמורה לשהותם יחד, מסייעים לה כלכלית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה: שאטרסטוק

בעולם המונחים של יחסים אלו, הגבר מכונה "שוגר דדי" ואילו בת הזוג "שוגר בייבי". רוברטסון מספרת כי אינה יכולה לפרנס את משפחתה באמצעות משכורתה כמורה ולכן משתמשת בשירותי אתר בעזרתו נוצרת ההיכרות עם "שוגר דדיס" פוטנציאלים.

האתר מציג עצמו כפלטפורמה בה "שוגר בייביס' נהנות מחיי מותרות ופינוק בתמורה לבילויים משותפים עם שוגר דדיס'".

"גברים רבים באתר פשוט נהנים לפנק אשה", אומרת המחנכת מלאס וגאס.

 

אילוסטרציה: שאטרסטוק

היא מספרת כי בזכות הדייטים באתר, היא בילתה בארוחות במסעדת יוקרה בלאס וגאס, צפתה במשחקי הוקי ביציעי כבוד, טיילה במושבים מועדפים על קו מיאמי וניו יורק, וגם קיבלה לא מעט כסף, "בשבוע שעבר עשיתי 3,200 דולר בתור שוגר בייבי".

לשם השוואה, בשבועיים של עבודה כמורה היא משתכרת כמחצית מהסכום הזה. "אני משלמת חשבונות תוך כדי הנאה מהחוויה שמגיעה עם זה", אומרת רוברטסון, "אני לא צריכה לעשות הרבה תמורת זאת, רק להיות מתחשבת, לחייך ולהראות טוב".

לדבריה, היא שכבה רק עם שני גברים מבין כל אלו שנפגשה עימם, "זה בדיוק כמו כל דייט רגיל, אם זה ממשיך למפגש עשירי אז מן הסתם גם יחסי מין עשויים להיות מעורבים בקשר".

"אני לא רואה בזה משהו שונה מכל דייט אחר, אין פסול אם שוכבים עם שניים מתוך עשרה גברים איתם יצאת למספר רב של מפגשים, וזה בדיוק מה שקרה לי".

היא מוסיפה כי לעולם אינה מדברת על סקס בטרם הדייט אבל כשיש זרימה בשלב מאוחר יותר, זה בהחלט יכול להתרחש. "אנחנו מתראים כידידים ומנסים בהמשך לבנות קשר".

 

אתר SEEKIN ARRANGEMENT. צילום: יח"צ

לדברי עורך הדין ג'ו גרסטיין, שהתראיין גם הוא לרשת פוקס 5, הגבול בין "שוגר בייבי" לנערת ליווי הוא די מטושטש. גרסטיין אומר כי אפיון הקשר הוא מה שמונע מתופעת ה"שוגר בייבי" לגלוש אל תוך קריטריון הזנות.

"למעשה שני הצדדים משלמים עבור השהות יחד, בזנות זה בכסף וכאן זה לרוב באמצעות מתנות, מה שנהיה לאחר מכן, זו כבר החלטה שלהם. ההבדל הוא הקטגוריה דרכה נוצר הקשר", מתאר העורך דין את השוני המאוד דק לדעתו בין שני המקרים.

נציגי האתר המדובר הנקרא SEEKIN ARRANGEMENT, מסרו כי הם אינם מתירים קיום מפגשים עבור כסף. "אם אנו עולים על משתמש שמציע לשלם לאחת הנשים, הוא מיד מוסר מהאתר, יש לנו כלים לאתר זאת".

דובר האתר הוסיף שישנם יותר מעשרת אלפים מורות המציעות את שירותיהן באתר. נבאדה היא רק השמינית בדירוג מורות ה"שוגר בייבי. קליפורניה ניצבת בו ראשונה ולאחריה ניו יורק וטקסס.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE