הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טווח הסכנה מתרחב בוואלי לוס אנג'לס: יתושים נושאי נגיף אותרו גם בוודלנד הילס
פחות מחודש לאחר הדיווח על זיהוי וירוס הנילוס המערבי בדגימות החרקים המעופפים ברסידה ונורתרידג', כעת עדכנו הרשויות כי האיום גדל. תוצאות חיוביות נמצאו בנוסף במונטבלו, סנטה פה ספרינגס ודרום וויטיאר. זאת לצד אזורים עליהם נמסר מוקדם יותר הקיץ כמו ווסט הילס וקנוגה פארק. הציבור מתבקש לטפל בריכוזי מים עומדים בשטחי המגורים

רשויות הבריאות במחוז לוס אנג'לס הודיעו לאחרונה כי בדגימות שנעשו למספר יתושים באזור וודלנד הילס, נמצא כי הם נושאים את נגיף הנילוס המערבי.

תוצאות חיוביות להימצאות הווירוס אותרו גם במונטבלו, סנטה פה ספרינגס ודרום וויטיאר. עדכון זה מצטרף לגילויים קודמים של יתושים נגועים באזורי ואלי לוס אנג'לס, כמו ווסט הילס, רסידה, ווינטקה, נורתרידג', גרנדה הילס וקנוגה פארק.

בהודעתם חזרו נציגי הרשויות על בקשתם מהציבור להרתם למאמצי מיגור התופעה במרחבים הפרטיים, זאת על ידי הסרת כל מאגר מים עומדים כמו בסמוך למרזבים, בתוך דליים, חביות, צמיגים וכדומה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה: שאטרסטוק

כמו כן, הודגשה חשיבות תחזוקת הבריכות הפרטיות, החלפת מים תדירה בפינות האכלה לבעלי חיים, התייעצות עם המדביר הביתי, וכן שימוש בתכשירי הגנה מפני עקיצות יתושים.

יש לציין כי לא כל החומרים דוחי היתושים, יעילים במצב הנוכחי ולכן מומלץ לוודא שהם מכילים את החומרים הבאים : DEET, PICARDIN, IR3535 וכן שמן לימונים. וירוס הנילוס המערבי שכיח במחוז לוס אנג'לס כאשר החום הכבד במקום מגדיל את פעילותו ואת אוכלוסיית היתושים באזור.

 

ואלי לוס אנג'לס, אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

מתחילת השנה דווחו על 57 מקרי הידבקות בנגיף ברחבי קליפורניה, מתוכם ארבעה במחוז לוס אנג'לס.

וירוס הנילוס המערבי הוא גורם מוביל בזיהום חמור של מערכת העצבים בקרב מבוגרים מעל גיל 50 במחוז לוס אנג'לס. הוא מועבר לבני אדם ובעלי חיים על ידי עקיצה של יתוש נגוע.

חשוב לציין שאין תרופה לנגיף ואחד מכל חמישה נדבקים יסבלו מסימפטומים שיכללו חום, כאבי ראש וגוף, סחרורות וגירוד בעור, כל זה לתקופה שבין ימים בודדים לחודשים. מקרים חמורים וקיצוניים יותר עלולים להביא לאשפוז חולשה בשרירים, תרדמת ואף מוות.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE