הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"טרגדיה בלתי נתפסת": מה גרם לעורך דין נורמטיבי לרצוח את בני משפחתו ולהתאבד?
חוקרי משטרת לוס אנג'לס עדיין מנסים להבין מה גרם לאריק לרצמן, שעבד כסגן תובע בעיר, לירות למוות באשתו ובנו, לנסות לירות בבתו ואז לשים קץ לחייו. אמו נפטרה לפני שבועות בודדים ושכנים סיפרו כי הוא סבל מ"בעיות רפואיות". הערב תיערך עצרת ב-CSUN לזכרו של בן המשפחה שלמד במקום

רשויות החוק בלוס אנג'לס ממשיכות לחקור את אירוע הרצח הכפול והתאבדות שהתרחש בלב הוואלי בבוקר יום רביעי. על אף העובדה שלא נקבע מניע למעשה, החוקרים בודקים האם מות אמו של היורה והידרדרות במצב הבריאותי שלו הובילו לרצח המזעזע.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מייקל וסנדרה לרצמן. נבדק החשד כי מות אמו ובעיות בריאותיות הובילו לטרגדיה (צילום: מתוך פייסבוק)

 

כזכור, אתמול בשעות הבוקר הוזעקה המשטרה אל בית בשד' ונאלדן (Vanadlen) בשכונת נורת'רידג' בעקבות הדיווח על יריות שנשמעו במקום. בפנים נמצאו שלושה הרוגים: סנדרה לרצמן בת ה-60 ובנה מייקל בן ה-19, שנרצחו שניהם ע"י אריק לרצמן, בעלה של סנדרה ואביו של מייקל. לפני ששם קץ לחייו, אריק אף ירה לעבר בתו, שהצליחה להתחבא בשירותים ולברוח דרך חלון, דרכו הגיעה לאחד השכנים.

אותו שכן, גרג דמוס, סיפר לתקשורת המקומית כי "הלכתי איתה לדלת של הבית שלה, דפקנו, צעקנו ולא שמענו כלום. היא אמרה שאמא שלה ואחיה עדיין בפנים, אז דפקתי על הדלת בצורה הכי חזקה וקראנו בשמם של הוריה. כעדיין לא היה מענה, התקשרנו למשטרה".

 

אריק לרצמן (צילום: מתוך פייסבוק)

 

אריק לרצמן עבד כסגן תובע במשרד התובע העירוני של לוס אנג'לס מאז 2005, וחבריו ומכריו קיבלו בהלם את הבשורה על הטרגדיה הקשה. "המניע לטרגדיה הבלתי נתפסת עדיין בחקירה, ובשלב זה נראה שמות אמו של החשוד ומספר מחלות שמהן הוא סבל תרמו להדרדרות כללית", נמסר ממשטרת לוס אנג'לס. לא ברור באיזה בעיות רפואיות מדובר, אך שכן נוסף של המשפחה אישר את הדברים ואמר שאריק "סבל מכמה עניינים רפואיים בתקופה האחרונה". 

באוניברסיטת נורת'רידג' (CSUN) יערכו הערב (חמישי) עצרת לזכרו של מייקל, שלמד במקום והיה פעיל באחוות הסטודנטים היהודית, אלפא אפסילון פאי. בדף האינסטגרם של מייקל מופיעה תמונה שלו ושל סבתו (זו שנפטרה בחודש שעבר), דבר שאישר את טענת המשטרה.

"מייקל היה חלק בלתי נפרד מהקהילה שתמיד חייך וגרם לכל מי שפגש אותו להרגיש מאושר", כתב אלן דריימן, נשיא האחווה, בדף הפייסבוק של הארגון. גם ב"קאמפ אלונים" בסימי ואלי, גוף השייך למכון ברנדייס באוניברסיטה היהודית באמריקה (American Jewish University) הגיבו לטרגדיה וכתבו: "בצער רב עלינו לשתף אתכם כי מייקל לרצמן, שהגיע אלינו כילד ובהמשך נשאר כמדריך, נהרג היום. מייקל היה בן אדם מלא בחום ואהבה, וחיוכו הרחב לעולם לא ישכח".

עוד נכתב בהודעה כי אחותו של מייקל, שכאמור שרדה את הטרגדיה הקשה, הייתה פעילה בארגון: "מייקל תמיד יהיה חלק בלתי נפרד ממשפחת 'קאמפ אלונים'. ברצוננו לשלוח תנחומים לאחותו ולכל מי שהכיר את מייקל", כלשון ההודעה.

 

סנדרה ומייקל לרצמן על רקע זירת האירוע בנורת'רידג' (צילום: מתוך פייסבוק / איי. בי. סי. 7)

 

מייק פיואר, התובע הראשי של עיריית לוס אנג'לס, התייחס לטרגדיה אתמול ומסר: "הלם ועצב גדול מילאו אותנו היום כאשר נודע שסגן התובע העירוני אריק לרצמן היה מעורב בטרגדיה קשה שהסתיימה במותו, במות אשתו ובמות בנם. תוך כדי שננסה להבין כיצד אירוע כזה התרחש, נמשיך בתהליך האבל ונחבק באהבה את מי שחווה את האובדן הבלתי נתפס", כלשון ההודעה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE